Gå til innhold

Nærtagende :S


Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, merker at jeg er litt nærtagende om dagen. I går var vi hos svigers, og jeg sa til svigermor at det var godt at det er påske, for det begynner å bli litt vanskelig å holde magen skjult f.eks på jobb. Hvorpå hun utbryter: "ja, da har du jammen begynt å legge deg ut tidlig!" Merka at jeg var litt snurt da jeg svarte at jeg er jo faktisk 10,5 uke på vei... Bare et par uker unna å være 3 mnd... Grr... ;) Stakkar-hun mente garantert ikke noe vondt, men jeg er nok litt ekstra nærtagende om dagen. Har vel gått opp 1,5 kg så det kan jo umulig synes så godt som jeg føler, men klarer ikke holde magen like mye inne lenger...

 

Også er jeg så lei av at mamma maser på at vi skal si det til besteforelderne mine, for de kommer jo til å bli SÅÅÅ glade!! Men vi har ikke tid til å dra ned der før om 3 uker, og jeg vil uansett ha vært gjennom første kontroll og fått vite at alt er bra før jeg sier det til dem. Åh-kan hun ikke bare gi f.. i å mase på at vi skal si det? Det bestemmer vi jo selv....

 

Puh-dagens lille hjertesukk fra meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til det der... Det skal lite til før jeg får tårer i øynene for tiden, jeg blir så fort lei meg og/eller rørt. :/

 

Dessuten har svigermor prestert å si at vi er gravide til begge sambo sine yngre søstre... Hun som er over 20 er i og for seg greit, men vi hadde tenkt å holde det hemmelig til hun yngste, som bare er tidlig i tenårene, en stund til enda. Dessuten hadde vi faktisk tenkt å si det til dem selv!!! Sambo sin bestemor har også sagt at nå er det på tide at vi gifter oss... Det er faktisk vår business når vi evt gifter oss, thank you very much! Men hun sier alltid akkurat det hun mener, uten omsvøp, og det er vi vant til, så det får bare være som det er.

 

Uansett er jeg stygt redd for at dette snart er helt utenfor vår kontroll... Snart vet nok "alle" det, selv om vi har *sagt* at vi vil holde det hemmelig en stund. Jeg er vant til at familien faktisk *holder* ting hemmelig når man ber om det (det gjør min familie!), men hva kan man gjøre... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...