sykkelpumpe Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Blir helt tullete av dette her. Tok testen i morges( 2 dg etter forventet m) og jeg vet ærlig talt ikke hva den viste meg!!! Den vannrette streken var jo helt tydelig, men der var en loddrett strek, men den var helt dus og i bakgrunnen. Lurer på om den lodrette streken ikke vises når man tester negativt. Har ømme bryster, litt murring i underlivet, er småsvimmel og besvimte her om dagen. Det kan jo være tilfeldig, men det er utrolig hvor mange tegn man finner om bare ønsker det sterkt nok. (Dette var en Clearblue test)
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Jeg ville tro du er gravid! Den loddrette streken skal vises uansett, og er det en vannrett strek der, ja så er du gravid. Ettersom jeg har skjønt varierer det veldig fra person til person hvor sterk streken er. Men du kan jo evt ta en ny test om et par dager bare for sikkerhets skyld. Sniker meg til å gratulere jeg da :)
bomsa Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Det sa de på legekontoret mitt og...en strek er en strek...uansett hvor svak den er....så gratulerer fra meg og..:-D
Scorpio82 Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Det står også i bruksanvisningen at en strek er en strek... Gratulerer- og lykke til videre:0)
Elsker jenta si<3 Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Høres nok gravid ut,ja!! Masse gratulerer!!!!
Bonnie & Clyde Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Og èn ting er sikkert; hvis du ikke er gravid, er alt annet enn den vannrette streken BLENDAhvitt!!!! Kjøp en digital CB - da er du ikke i tvil! Gratulerer!!!!
Bonnie & Clyde Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Forresten - utrolig vittig brukernavn!!!!
sykkelpumpe Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. mars 2008 Takk skal du ha, henger igjen fra mine studiedager.... Klarte ikke og dy meg, og løp ut i lunsjen og kjøpet en digital CB. Var så usikker, og spesielt siden jeg i går oppdaget brunlig utflod. Men joda jeg er gravid jeg! Sa ingenting til mannen min heller om hverken det ene eller det andre. Så han blir nok forfjamset når han får vite hva jeg gjorde i lunsjen!!! Jeg er kjempeglad, men kjenner at jeg tar dette med knusende ro. Det er vel fordelen når man har en fra før. Rare greier dette her. Lenge til november, men jeg gleder meg allerede.
Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Gratulerer mass fra meg også - Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå