Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Mini skal begynne i bhg ettervert. så vi søkte jo bhg plass nå i februar. jeg spurte da bestyreren om han fikk lov til å begynne i januar, siden han var for liten til å begynne der i august. at vi bare hadde plass fra og med januar liksom. da sa hun nei, at vi måtte betale hele veien. men så fikk jeg brev fra barnehagen nå, og der står det: vi tar imot..... den tildelte plassen i XXX barnehage som er følgende tilbud: 100% fra 01.01.2009 hv ordan hadde dere tolket det? betale hele veien?? da burde jeg jo hatt bhg plass fra og med august? eller? *forvirret*
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 jeg ville tolket det som om du har barnehageplass fra og med 01.01.2009. Det er jo heller ikke bestyreren i barnehagen som bestemmer om du får plass eller ikke....
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Jeg ville tolket det som om at du har fått full b.hage plass fra 1jan 09. Og at du ikke skal betale fra hovedopptaket i august 08.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Tolker det som andre sier at du ha fått plass fra 01.januar - og skal ikke betale fra august..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå