Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Men ikke før over påske... så kommer vel til å få nervesammenbrudd i mellomtida... Den ene er drømmejobben, har så lyst på den at jeg nesten blir sprø!!!!
petite fleur Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 He he, så så....ikke får nervesammenbrudd nå, det passer skikkelig dårlig ;-) Men så moro! *krysser fingre*
alvis Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Oi, oi det blir spennende! Jeg fikk nettopp drømmejobben min. Eller nesten fordi drømmejobben min finnes ikke men dette er nesten drømmejobben! Lykke til
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Takk takk! Ja, passer svært dårlig med nervesammenbrudd nå! Vet jo ikke om det er drømmejobben da, men ut fra stillingsannonse og alt jeg har lest om arbeidsplassen er det det! Så håper masse nå! Er ikke ferdigutdanna ennå da, så skal vel noe til at jeg får den... men er jo kjempeartig bare å bli innkalt!
meg & to små vampyrer Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Så gøy:) Hva slags jobber er det? Hva er de du utdanner deg til? Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå