Mirakeljenta08 Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 har et lite problem når jeg sover om kvelden så våkner jeg etetr en halvtime å merker jege r så tørr i munnen at jeg nesten ikek får puste. merker det i magen. har ikek vondt noen plass bare en klump i magen. blir en del redd prøver å roe meg ned å drikke rlitt vann så går det rimlig fort over å merker det lite resten av natten mene er sånn hver kveld... er litt ubehaglig. kan det være angst elelr noe annet noen emd peil
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Jeg fannt mye om angst på nettet. Søk. Ikke la det går for lenge før du går til legen.
roxanne Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Drikker du kaffe om kvelden, eller spiser før du legger deg?
Mirakeljenta08 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2008 spiser en del før jeg legegr meg noen timer før å drikker mye vann men er sikkert bare en periode nå. er gravid.... plager meg ikek ellers
roxanne Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Jeg spør mye jeg, men hvilken stilling ligger du i? Når du er gravid så kan det klemme på blodårer i visse stillinger. Jeg fikk bl.a. blodtrykksfall og hjertebank hvis jeg lå på ryggen da jeg var gravid. Prøv å endre på ligge stillingen din og se om det hjelper. Når en er gravid så øker hjertets minuttvolum - hjertet ditt må pumpe for to. Da jeg var gravid måtte hjertet mitt pumpe for tre (tvillinger), var veldig plaget med hjertbank - det kjentes ut som angst. Men tok et EKG på jobben (jobbet da med hjerteundersøkelser) og jeg hadde hauger av ekstrasystoler på EKGet (ekstraslag). Det er normalt ikke farlig, men ubehagelig.
Mirakeljenta08 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2008 takk for svar... jeg har veldig lavt bloddtrykk å altd et der. ligge rpå sida det er da det begynner legger med i en annen stilling så blir det bedre.... er veld et at jeg får panikk som er verst.. hjelper når jeg roer meg ned. men kan være som du sier..... hadde det ikek sånn før jeg ble gravid da så er rimlig sikke rpå at det ikke er oe farlig men får se det ann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå