Gå til innhold

å vaske tissen, på gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal man begynne å vaske under/bak forhuden? Man skal jo ikke gjøre det på små babyer, men når må man begynne med det? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du skal ikke gjøre det før de klarer å dra den tilbake selv. Muligens ikke før på barneskolen.

Er selvrensende :-)

Skrevet

Man skal ikke vaske under forhuden til guttene. Det blir jo ikke skitt under der før de er i tenårene uansett....å da vasker de selv.

Skrevet

Ok, takk skal dere ha! :)

Skrevet

Guttene må jo lære det tidligere enn tenårene å vaske seg under forhuden. Noen er jo plaget med sårhet, og da er det viktig å vaske seg godt. Sønnen min på 5 ordner det selv når han dusjer, men på små gutter og guttebayer skal man ikke trekke forhuden tilbake.

Skrevet

Ok! Siden pappaen er omskjært, og det er jeg som har gutten mest, så kan det jo hende det blir meg som må introdusere intimhygienen - så greit å vite når man må vaske hvor..

Skrevet

Er litt forskjell på guttene her, sønnen min på 4 år drar uten problemer forhuden tilbake og skyller den i dusjen (vi bruker ikke såpe eller noe), eldste var nok 6 år før han synes det var greit å trekke forhuden tilbake..

Mener å ha lest at det er vanlig å lære de om denne type vask rundt skolestart-alderen. Hvis forhuden er for trang så de ikke får dratt den tilbake på denne alderen opererer de, har hørt om en som hadde denne lille oprasjonen da han var 7-8 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...