Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 noen med anbefalinger? klarer ikke bestemme oss.. men acta er jo mye billigere tilogmed med base.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Jeg valgte acta g. pga den var over 50% billigere m/basen, og i følge butikken gikk det ut på det samme.. Og da hadde jeg egentlig bestemt meg for maxi cosi bilsete, og så "solgte" de meg heller den billigere a.g.
Gjest Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Har acta og angrer ikkje på det kjøpet. Min sønn er utrolig glad i sete sitt og sovner omtrent bare han ser det, dessuten så sitter han veldig godt i det under bilturen. kan anbefale dette sete på det varmeste;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå