Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 noen med anbefalinger? klarer ikke bestemme oss.. men acta er jo mye billigere tilogmed med base.
mamma til 2... Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 maxi cosi kommer best ut i nesten alle tester..det var av den grunn jeg valgte det. vi har vært superfornøyd med vårt og har nå kjøpt 9-15 kg i maxi cosi også
mamman til juliprinsesse Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Vi har kjøpt maxi cosi cabriofix med base, og venter spent på at snuppa skal prøve det :-) vi stod også mellom disse to og valgte maxi cosi mye pga at det er lettere å bære, det syns jeg er viktig, da jeg ikke er spes sterk, skal jo ha ungen oppi der å
*supermamma* Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 hadde acta med førstemann, solgte setet.. Synes hun satt så bratt. Skal ha maxi cosi denne gangen:)
lilo73 Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Maxi cosi er hvertfall det letteste setet jeg har funnet. De anbefalte det i butikken også pga det var lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå