Gå til innhold

Tanten som flytter inn....


Anbefalte innlegg

Skrevet

En sprø kjerring har flyttet inn. Nei, ikke med min tillatelse og ikke

betaler hun leie heller. Hun bare er der!

 

Hvor som helst. Når jeg går til speilet for å sminke meg stiller hun

seg der, den sprøe kjerringa, rett foran meg! Der står hun med sitt rynkete

ansikt og sin dobbelthake og med bilringer rundt midjen og nekter å

flytte seg.

 

Jeg har ropt til henne og bedt henne gå vekk, men hun skriker bare

tilbake. Det blir hun ikke vakrere av.

 

Hun er i min garderobe også, og endrer mine klær. Jeg har smal midje,

har fått mange komplimenter i alle år, men hun syr in klærne så de

strammer forferdelig når jeg forsøker å komme inn i dem.

 

Mine papirer kaster hun og flytter på alt sånn at ingenting finnes der

jeg vet jeg plasserte det. Hun kjøper hjem kaker og snacks, noe hun

ikke burde gjøre ettersom hun virker å ha problemer med vekten. Jeg

kan unne meg litt innimellom, men det virker som om hun sluker i seg det meste.

 

Jeg har som vane å ha en flaske vin i kjøleskapet for det er så godt å ta ett glass til maten.

Neste morgen er flasken ofte tom, så hun har problemer på det området også.

 

Når jeg er i en butikk og ber om klær i min størrelse kikker

betjeningen rart på meg. Kjerringa hadde tydeligvis vært der også. Når

jeg til slutt fikk på meg en flott svart liten kjole og gikk til

speilet er det samme visa; kjerringa stilte seg foran meg og hadde

tatt på seg samme kjole. Behøver jeg å si hun så latterlig ut i den!!!

 

Hun har tullet med telefonen også så den sjelden ringer og

telefonsvareren tar ikke imot noen beskjeder. Jeg vet jo at jeg er

ganske populær. Det har jeg alltid vært, og draget på menn har jeg. Men

siden kjerringa flyttet inn hører jeg sjelden fra noen. Når jeg

titter på tv har hun vært framme og gjort bildet grått og skrudd ned

volumet så jeg knapt kan høre, om jeg ikke skrur den opp igjen.

Siste hun har gjort er å tulle med madrassen, så når jeg våkner kjenner

jeg meg støl og har vondt både her og der.

 

Hva skal jeg gjøre? Om det er noen som vet hvor den kjerringa kommer fra, så vær så snill og fortell meg det snarest.

For hvis jeg ikke blir kvitt henne må jeg nok tenke på å flytte!!!

 

Ha en fin dag jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he, har en lignende dame her... :-/

Si fra hvis du finner en løsning.

Skrevet

hehehe....herlig! You made my day!! Fra :-( til :-)))))))

Skrevet

Jeg synes den var litt trist jeg ;-(

Skrevet

Hahaha;) Den var bra :)

Skrevet

Hahaha :D Den var nice :D kjente meg totalt igjen , har ei sånn tante her i hus og nemlig!

Skrevet

F**ns tanter, tror du ikke det har flyttet en sånn inn her og? Pokker heller, i dag kaster jeg henne ut! Gidder ikke fø på henne lenger, skal ha påskesnopet for meg selv ;-s

Skrevet

Du må nok ta kontakt med noen som kan få henne til å flytte.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...