Gå til innhold

acta gravo vs maxi cosi

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med anbefalinger? klarer ikke bestemme oss.. men acta er jo mye billigere tilogmed med base.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde akta graco til forrige, men valgte å selge det etterpå av to ting: den har veldig bratt sittestilling og den er en smule tung. Jeg tenkte også som deg, og basen er et must, også til den nye babyen. Når man skal ha base i 2 biler blir det jo veldig stor prisforskjell i forhold til å kjøpe en ekstra base (600 kr) til graco-setet i forhold til 2 dyre baser til maxi cosi, men vi kommer til å gjøre det alikevel.

Skrevet

Men måtte jeg velge mellom maxi cosi uten base mot aktagraco med base, hadde jeg velgt akta graco da base er helt fantastisk.

Skrevet

(De nye acto graco stolen har en base som kan justere stolene slik at den ikke blir bratt i ryggen ... )

Skrevet

Akta Graco, uten tvil...

Skrevet

Akta Graco. Det er jo halve prisen. Og de ser brattere ut, men du kan stille inn basen når du har festet den i bilen så den ikke blir så bratt. Ok det er kanskje litt tyngre, men du går jo ikke å bærer på dette i store avstander, det er jo stort sett bare ut og inn av bilen.

Skrevet

er akta graco like sikkert??

Skrevet

Vi har valgt maxi cosi da jeg synes det er mye lettere og nettere enn acta sitt

Skrevet

VI har akta graco og er kjempe fornøyd=)

Har med base, og det er så enkelt å ta med setet inn steder! Snuppen er nå nesten 7mnd, men vi bærer henne fremdeles med oss i bilstolen, så sååååå tung er den ikke=)

har hatt den i bilen en stund uten base også, og det er noe herk! Mye mer kav, enn å bare klikke setet ned i basen=) Lykke til med valget;o)

Skrevet

takk for det er ikke lett det her:) finner ikke tester å sammenligne heller

Skrevet

Logico har en justering av basen slik at setet ikke blir så bratt som autobaby var. Den har 5-punkt seler mot 3 i maxi cosi. Logico har mye mer sidebeskyttelse enn maxi cosi. Sjekk crasjtester i sverige. Akta graco er mye mer vanlig der og dermed også mer testet.

Skrevet

får søke på svenske sider da:)

Skrevet

vi har akta graco autobaby. den er ganske bratt i ryggen. men løsningen for oss ble å vente med basen til babyen ble litt større. når de er helt små, så har vi som oftest sete med inn og det er helt greit å sette de fast i blien med selen uten basen. men når de er blitt litt større er det vanskeligere å lirke beina nedi et sete som står fast uten base. vi var i vert fall veldig fornøyd med det setet, og kommer til å bruke det igjenn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...