Sjefsmegga Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 2 små med 39-40 i feber, såre halser, hoste, ei med astma symptomer....har ikke blitt mye søvn i natt. Sånt skjer utelukkende når pappan er borte, av en eller annen grunn. Så lite som vi alle har sovet i natt så bør det være sjans for en lur i løpet av dagen....
Løven,fisken og vekten Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Stakkars dere da:( Håper ungene dine blir friske igjen snart da og at dere får sovet litt på dagen i dag. God bedring klem til dere
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Huff... Får håpe dine søte små tar seg en lang lur snart så du kan få hvilt ut... Har du kanskje noen som kan komme å hjelpe deg så du kan få noen timers søvn? Ha en så fin dag dere bare kan da:-)
ZamZam Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Huff, føler med deg... Her er det også sånn at så fort pappa er ut døra så blir de syke. Selvfølgelig er barna friske og raske når pappa kommer hjem og han skjønner ikke hva jeg klager for.. De sover jo *hurmf* God bedring, lag kakao, dra frem dyna og sett på tven! Sender bli bedre støv og masse varme ifra oss
Sjefsmegga Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2008 takk for det... Prøver nå å forklare for 2 1/2åringen at vi ikke kan gå ut å leke i snøen når hun er syk og har feber. Hun er ikke helt enig med meg for å si det sånn. Men har fyr i peisovnen og skal kose oss så god vi kan...de koser seg med hver sin flaske Nan, puter og dyne nå...lov det når de er syke...
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Føler så med deg. Vi holder på og, men er over det værste. Men nå har jeg fått det :-s Men her er nå gubben hjemme bortsett fra mellom 7-15. God bedring til dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå