Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Da må vi veie oss før påsken! Jeg har gått ned 0,7kg.. moro!! Dere da??
Fire småtroll Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Har vært på vekta alt i dag jeg også, men her skjer det INGENTING! Enda denne uka har jeg vært kjempeaktiv også.... Starta på 77 kg og gikk greit ned, men under 70 kommer jeg visst ikke, kroppen vil ikke slippe :-( Må visst gjøre noe mer drastisk med kostholdet også nå for å se det magiske 60-tallet på vekta... Det får bli over påske, nå er jeg lei!
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 ah, you know me... im stuck! Men du har vært flink! :)
petite fleur Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har vært skikkelig sløvfis de siste ukene, helt siden det gikk opp for meg at bunaden kom ikke til å passe uansett;-) Men begynner NÅ! Men har fortsatt ikke vekt da, så får slenge meg på neste mandag når jeg har vært hos mamma og veid meg...
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Jeg veier meg hver onsdag, og onsdagsom var så hadde jeg gått ned 2,2kg på en uke:) og 6cm rundt livet. skal veie meg imorgen igjen, for onsdag er det påskestengt på grete roede kurset.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2008 Har begynt på Ingers rug brød jeg.. Ikke selve kurset, men prøver ut brødet til frokost, lunch og kvelds. Har merket forskjell allrede, gikk jo ned 0,7kg forrige uke - det er det meste jeg har gått ned siden jeg startet i uka. De to siste ukene har jeg gått ned 1,2kg.. Før det har jeg gått ned 1,5 kg på litt voer 2 mnd! Så nå går det unna =) Selvfølgelig går det ikke raser fort, men det er jo en livvstilsendring dette her, ikke en diett for meg.. Skal ned en del kilo, men må la kroppen ta sin tid. Og så må jeg blir flinkere til å spise mindre og mindre snop i helgene..
pandabjørn Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 jeg har gått ned 0,5kg og må være fornøyd med det, har ikke slanket meg denne uka heller har både spist is, kransekake så jeg skal ikke klage hehe
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 gått OPP 800 gram jeg.. forstår ingenting.. etter en kjempe uke.. =/
lenej :o) Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 står på stedet hvil, men har tatt påskeferie nå! no skal eg kose meg, dermed basta! så får eg tenke på de kiloene etter påske.. pølser er for gode til å ikke spise dem! svartsvidd - på et bål.. mmm...
mona_k og lille brage;) Skrevet 17. mars 2008 #11 Skrevet 17. mars 2008 Hehe denne linken er jo genial =) gå sammen ned i vekt uten no press =) sånn det skal være ;o)
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #14 Skrevet 17. mars 2008 Tigern & Lille Krabben Lucas<3: Wow! Og jeg som er fornøyd med mine fem kilo siden januar! ;o) Hva har du drevet med, kvinne??!
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #15 Skrevet 17. mars 2008 Men det jo bra det å da:) Jeg har juksa, nutrilett dietten;)
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #17 Skrevet 17. mars 2008 Ah, det hadde jeg aldri klart. Trenger fast føde! )
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #18 Skrevet 17. mars 2008 Skjønner den, går greit her , gått inn i ketose og får ikke den sultfølelsen så er nesten blitt litt avhengig av shaken hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå