idamor & lykketrollene Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 kan noen hjelpe meg med en sang..jeg kommer ikke på hvem som synger den..."embraise me" går igjen maange ganger i sangen....eneste jeg husker...kAN NOEN HJELPE MEG??
ScaryMama Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Tror sangen heter "Embrace me", hvis du har tenkt til å søke etter den mener jeg...
Northernlights Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Synes "hjerneteppe" var litt morsomt..hehe Det heter "jernteppe" ;o) Altså et teppe av jern, som blokkerer for det man prøver å huske. Eller har jeg tatt feil i over 30 år?!hehe
iznogood Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Jeg konverterer straks til hjerneteppe! Det forklarte saken så mye bedre enn det tradisjonelle jernteppet. :-)
ScaryMama Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Seriøst? Jeg har hele tiden gått og trodd at det var hjerneteppe, he he... Godt vi er flere:=)
Northernlights Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Nå MÅ jeg vite hva som er det riktige ordet!!! =o) Noen her må da vite? Har jeg vært såååå feilinformert hele mitt liv? jaja,ikke verdens undergang, men sverger til "jernteppe". ;o)
ScaryMama Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 http://www.kvasir.no/nettsok/searchResult.html?searchExpr=hjerneteppe&searchRegion=country&x=0&y=0 Masse lignende diskusjoner, det heter faktisk jernteppe ja:) Snodige greier...
iznogood Skrevet 17. mars 2008 #10 Skrevet 17. mars 2008 Det er jo 'jernteppe' som er det riktige, da :-) Det er derfor jeg vil konvertere. Verden går videre og teppene blir mer og mer brukertilpasset.
Northernlights Skrevet 17. mars 2008 #11 Skrevet 17. mars 2008 ;o) Puh... Rart med enkelte ord,hva vi kan tro det er i mange år, og så er det ikke det man har trodd. Ta fks den ketchup-vitsen. Jeg skjønte ikke før for et par år siden, at det var "catch up" det var!! ikke come on,ketchup...hehe
Northernlights Skrevet 17. mars 2008 #13 Skrevet 17. mars 2008 http://forum.kvinneguiden.no/lofiversion/index.php/t71737.html morsom lesning =o) Unnskyld,HI. Mener ikke kuppe tråden din her, men mååå bare legge til en ting til: De fargede her sier ofte "aks" isteden for "ask". Hrmf, hvorfor sier de ikke A S K? Ja,jeg legger merke til sånt ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå