Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Hei! Som nybakt far lurer jeg på om man skal ha på seg badbukse hvis man skal bade i badekaret med sønnen sin eller ikke?? Er det isåfall annerledes hvis du har en liten jente? hva gjør forresten mødre?? På forhånd takk! (ps dere er de eneste som kan hjelpe, tørr ikke spørre andre)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 her inne så bør du nok velge dykkerdrakt med glidelås på ryggen:-)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Jeg kan svare som mor, vi har ikke noen far her:) Jeg har aldri tenkt over at ungene ser meg naken, jeg kan til og med stå og kjefte på tenåringen helt naken:) Og jeg tenker som så at i dusjen og badekaret hjemme, også sammen med barna, er det naturlig å være naken:) Men bare tenk over hvordan du vil føle det, og gjør det du føler er rett og naturlig:) Jeg forstår tanken din, men den store forskjellen blir det ikke om du har badebukse eller ikke, Det er tanken og handlingene som teller
oui-oui Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Vi har av en eller annen grunn nesten aldri badet sammen med sønnen vår, og foreløpig aldri med datteren vår. Det er sikkert litt rart, når jeg tenker meg om..? Far og sønn dusjer ofte sammen, og da er de selvsagt nakne. Aldri vært noe unaturlig hos oss, i alle fall. Uansett, for å bade med en nyfødt baby så synes jeg det er unødvendig med badebukse, men jeg ville kanskje tatt en kjapp dusj først. Kos deg med babyen din! :-)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Takk alle sammen! Har forresten hørt noen gjeterord om deg dr. yppert! (hva nå gjeterord skal bety) Jeg ser det uansett som en ære at du har involvert deg i mitt innlegg. Jeg skal ta deres innspill opp til en seriøs vurdering og handle utifra mine egne tanker. Kanskje jeg skal kjøre en mellomting? feks sokker...? uansett, tiden får vise!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 hehe gjeterord om meg:-) må være forferdelige ting det da:-) bare slapp helt av!!! er så snill så:-)
oui-oui Skrevet 16. mars 2008 #10 Skrevet 16. mars 2008 Jeg synes tversover er undervurdert. Og "gjetord" er nok det du har hørt om Yppert ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #11 Skrevet 16. mars 2008 "gjetord" hørtes litt mer riktig ut ja:-) takk da lærte jeg noe nytt igjen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå