Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på limewire?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt:) men brukar no frostwire, ganske likt:)

Skrevet

hvor laster man ned det da? gratis?

Skrevet

Har noen av dere som bruker limewire opplevd at du ikke får lastet ned mer musikk?

Jeg får ikke søkt på sanger lenger. Jeg skriver inn sangen jeg vil søke på og trykker på søk, så søker den ikke. Har vørt sånn lenge nå:(

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Skrevet

Da søker du nok sikkert på for mange ting på en gang.

Skrevet

kan være brannmuren din er stilt for høyt.

Eller så kan det være du må bare laste det ned på nytt. Slett den lime wiren du har nå og last ned på nytt.

Det har funket for meg før.

Skrevet

Limewire er crap. Bruk torrent i stedet. Husk at når du installerer limewire deler du ut en del av harddisken din sånn at alle andre som har LW kan gå inn der og hente dine filer. Har du ikke orden kommer feil ting på LW. Dessuten gir du LW lov til å laste nedspyware og adware hos deg. KOS DEG!!

Skrevet

Jeg prøver bare å søke på 1 sang av gangen, men det går ikke. Har prøvd mange forskjellige søk også. Har lastet ned masse musikk med den før, men plutselig gikk det ikke lenger:S

Har også prøvd å slette den og laste ned på nytt, men alt det jeg hadde lastet ned tildligere lå på den nye jeg lastet ned, så det hjalp ikke.

Hvordan sjekker man instillingene på brannmuren da?

Skrevet

Oj da:S

Er ikke så god på data jeg. Hva er spyware og adware? Tror jeg har det på dataen ja.

Men tror jeg har fått avinstallert limewire nå. Lastet ned frostwire istede, og der går det bra å laste ned:D

Er det noe forskjell på limewire og frostwire? er frostwire bedre?

Hva er torrent? er den grei å bruke? Er det mye virus og sånn der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...