Gå til innhold

Spørsmål til dere som har gutter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle var de første gang dere oppdaget at tissemannen, ehm, stod? Fikk helt sjokk da jeg skiftet bleien i dag og den var mye større enn vanlig! Den har variert mye i størrelse tidligere, men i dag var det ingen tvil om hva som foregikk. Trodde ikke så små kunne få sånt, men nå har jeg ingen brødre eller slikt så jeg vet lite om anatomien til smågutter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør den helt fra de er nyfødte. Det er om den aldri gjør det at du bør bli bekymret.

Skrevet

For ca. to mnd. siden. Altså da han var rundt 6 mnd.

Skrevet

Hmm, nå måtte jeg tenke meg veldig om her, men jeg klarer fortsatt ikke komme på når det var jeg la merke til det første gang...

Jeg vet det var tidlig, eller jeg syns det var tidlig ihvertfall, har to gutter en på 4 og en på 3.

Skrevet

heilt normalt, uansett alder:) Det er ikkje noke seksuelt ved det, men eit tegn på at ting fungerer som det skal:)

Skrevet

OI! Altså at den sto skikkelig skikkelig? Ikke bare at den var stor fordi han hadde akkurat stått opp eller at det var kaldt? Rart ass, gutter er merkelige he he...

Skrevet

Han var ikke mnd da. Måtte bare le, jeg. Har skjedd mange ganger.

Skrevet

Ja, så godt forskjell på det og vanlige størrelse forandringer, hehe.

Skrevet

Regnet med at det ikke var seksuelt, men fikk litt sjokk for det da... Ikke akkurat noe jeg hadde forventet;)

Skrevet

Det er vanlig helt fra fødselen det.

Skrevet

Ja, jeg også måtte le. Litt slemt da, le av han på den måten he he...

Skrevet

jeg har aldri sett at småen sin har stått..

men den ser helt rar ut når han tisser. har dere sett det? hihi

Skrevet

Husker ikke når den gjorde det første gang... La liksom ikke noe spesilet merke til det... Men når HAN oppdaget tissemannen sin! Åh! Holdt på å le meg skakk og skeiv! Han var vel rundt 8-9 måneder og fant ut at det var veeeldig godt å ligge på stellebordet og kna på tissemannen og pungen! Lå og småhumra med et salig blikk og et salig smil! DA var han skjønn, da! hihi

Skrevet

burde jeg bli beskymra? han er 16 måneder

Skrevet

Kanskje det skjer når bleia er på?:)

Skrevet

kansje... hehe.. kansje han må gå naken en da? hehe

Skrevet

Du får følge med til sommaren, når dei går meir uten kle:)

Skrevet

hehe hva sier man til legen da da? "du, jeg har aldri sett at tissen hans står, er det normalt?"

jeg hadde død! legen min er HOT... hehe

Skrevet

Trur ikkje du skal bekymre det:) gutten finner jo ut til slutt om den "virkar ":)

Skrevet

hehe sant det. men jeg tror nok det er værre for han og finne det ut som 14 åring en at jeg finner det ut nå.. haha

nei da jeg skal ikke beskymre meg ;-)

hehe huff stakars småen, her sitter jeg og "baksnakker" tissen hans på dib

Skrevet

hehe.... og han lever i lykkelig uvitenhet:)

Skrevet

veldig tidlig, kanskje 2-3 mnd? husker ikke helt...

Skrevet

He he, da vil jeg si han er seint ute ;-)

Det har den gjort fra første dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...