Gå til innhold

Hvor mange bruker el-tester jevnlig her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser så mange innlegg om el-tester, charter osv. Jeg har sldri brukt noen av dem, jeg..

Regner meg sånn ca frem til når jeg har el og har litt ekstra sex rundt de tidene.. Ellers prøver vi å ha jevnlig sex mer for nytelsens skyld;)

Tror jeg er så opphengt i denne graviditetsprøvinga at alt hadde gått over styr hvis jeg hadde teste for el også...

Flere som har det som meg?? Hehe... Mulig jeg er rimelig teit som ikke gjør det, for er i 15 pp nå (hvos jeg kan kalle det det når jeg ikke går SÅ innfor det da...:)

Bare lurer, dere... Alle tanker rundt dette mottas med takk:)

God påskeferie til dere som har det!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Tror det er lurt det du gjør, samtidig som jeg ville tempet én pp hvis jeg var deg bare for å se når i syklusen du har EL. Jeg temper og bruker CB sin fertilitetsmonitor. Dette gjør jeg både fordi jeg synes det er veldig gøy og fordi at vi ikke får til å ha masse sex jevnlig, så da er det greit å vite hvilke dager vi skal kjøre på:) Hadde vi hatt masse sex gjennom hele syklusen hadde jeg nok bare tempet, det er så spennende å følge med på tempkurven;P

Skrevet

Jo, kanskje et poeng det der, ja:) Mhm... Klart det er forskjell på om en syns det er gøy og om en blir helt opphengt - noe jeg fort kan bli;)

Flere som har meninger om dette??

Skrevet

brukte el-tester de to forrige mnd, fant ut at jeg hadde litt tidligere el enn jeg trodde, skjedde begge mnd.. men gidder ikke mer, for det kan bli dyrt, og jeg blir veldig gal hvis jeg skal drive å teste og styre hele tiden, jeg kan ta helt av når det gjelder prosjekt "bli gravid", så jeg prøver å roe meg litt.. hehe.. jo mer jeg tenker på det, jo mer stressa blir jeg, og orker ikke gå å være stressa hele tida, ikke bra for kroppen og fruktbarheten!

men prøver gjerne andre tips/kjærringråd, hvis noen har det?? skader jo ikke!! hehe.. klarer ikke bare "ta det som det kommer" heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...