MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Jeg å sambo hadde sex den dagen jeg kjennte at jeg hadde eggløsning. Denne datoen står også som unnfangelsesdato i termin beregningen. Det stemmte jo perfekt. Blir det som regel gutt da? Husker å ha lest noe om det, siden y-sædcellene svømmer fortere enn x`ene. Har dere hørt om noen "regel" for dette?
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Vår gutt ble unnfanget to dager før jeg ventet mensen, så når EL var lurer jeg litt på.. Men med førstemann hadde jeg skikkelig EL smerter hele dagen før vi hadde sex, da ble det jente..
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Enten blir det gutt eller jente. enkelt og greit
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Jeg har hørt så mange forskjellige regler og teorier på hvilket kjønn man får om det er unnfanget akkurat på, dagen etter eller dagen etter der igjen, så jeg tror det bare er gjetting alt sammen:) Får håpe det blir en frisk og sterk baby hvertfall.
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2008 Ja, det er sikkert bare gjetting med de reglene. Blir spenndenes i alle fall. Håper på en frisk å sterk unge ja! Fikk en syk gutt sist gang. Så når jeg sier samme hvilket kjønn, bare det er friskt. Så mener jeg det ekstra mye. Sa det jo sist gang jeg var gravid også, men tenkte da aldri tanken at det var en syk baby inni magen da. Det kunne liksom ikke skje oss. Men det gjor det. Så nå krysser vi fingrene for denne spiren
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Oi, ekstra nervepirrende da tenker jeg? Har opplevd veldig sykt barn selv så jeg kan tenke meg hvor mye du må bekymre deg denne gangen. Ønsker dere hell og lykke. Heldigvis går det bra de aller fleste gangene. Får håpe tiden ikke går så altfor sakte fra til ultralyden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå