petra berta petrusen Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Hei, innrømmer at jeg har ikke helt peiling på dette her.... livmortappen er den kulen som vi kjenner langt der oppi i underlivet? Isåfall....har fått så utroli mye utflod....kjennes nesten ut som sopp, vet ikke enda...men har smørt meg inn i krem i tilfelle.....dette fikk meg til å kjenne etter.... den kulen er hos meg nesten helt nede......jeg kjenner den veldig godt når jeg stikker 2 fingrer for å kjenne......har ALDRI hatt dette før....er dette normalt? kan det komme av at jeg kanskje er gravid? hjelp!!!
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Det kan stemme at det er den du kjenner. Første gang jeg kjente etter ble jeg også overrasket over hvor langt nede den var. Det er ikke så uvanlig å få mer utflod når man er gravid. Så lenge det ikke har "rar" farge, ikke ser ut som cottage cheese og ikke klør eller stinker er du sikkert normal:) Men det kan jo være lurt å høre med legen også..
Babyønske �� Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Jeg sjekker ikke livmortappen til vanlig selv, men har forstått at som med mye annet i kvinnekroppen er det individuelle forskjeller også her. Men her kan du lese om hvordan man sjekker og tolker livmortappen: http://www.pernille.info/livmortapp.htm
petra berta petrusen Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2008 takk for svar, men har dere hørt om lav livmortappe og gravidiet har noen sammenheng? eller skal den være oppe da? el kan det variere fra person til person?
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Det varierer nok. Jeg husker ikke om det var sånn at den først er litt lavere og deretter trekker seg opp, eller om det var omvendt, men jeg tror ikke du trenger å være redd for at noe er galt. Den trenger ikke å være noe lenger opp enn en finger, sånn ca:)
petra berta petrusen Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2008 det er så utrolig, den sitter så langt nede at jeg føler jeg sitter på den hwe jeg sitter.....er dette normalt? For tappen, kjennes ut som en kul ikke sant? er velsdi gla for svarene jeg får...blir nesten redd her jeg sitter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå