Mamma+2 Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Jeg har slitt MASSE med magen min siden jeg var liten....vert hos legene X antall ganger...men de har ikke kunne hjelpe meg...jeg kontaktet til slutt Balderklinikken i Oslo som tok noen tester og at jeg ikke tålte mange ting.... Noen andre som har kontaktet noen steder...føler det enda er ting jeg ikke tåler..... Sliter med å vite hva jeg kan ha i meg...vet jeg ikke tåler: Melkeprodukter...Gjær..hvetemel....+ endel til....men dette begrenser så utrolig mye....
Sjokoladekaka Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Reagerer på egg(svir intenst øverst i magen resten av dagen), og har funne ut at spelt er bedre enn kveitemjøl for min mage. Eg held på å finne dette ut, og det er visst berre å prøve seg fram:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå