Gjest Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Hehe, tydeligvis skjønte du hvilket innlegg spørsmålet var hentet fra. Jeg bare lurte på hvorfor hva man underholdes av sier noe om hvor tomt liv en har?
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Nei det gjorde jeg ikke. Ser ikke farmen jeg. Men ser nå Hotel Cæsar og det blir vel hakket værre? Synes alikevel at jeg ikke "mangler noe vesentlig inni meg" av den grunn.
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Nå er det det dårlige skuespillet og de dårlige intrigene som gjør Hotel Cæsar morsomt da. Og det trengs toppen to episoder i mnd. for å holde seg oppdatert;) Men hva underholder deg da?
Syrin84 Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 hehe, et tomt liv er å se på farmen, et fullverdig liv er "å tirre intetanende nettdebattanter på en søndagskveld".. knegg
Patetica fåkksi Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Jeg saa ikke at BM (syns fremdeles BB er bedre) nevnte at internettkrangling gjorde livet hennes fullverdig?
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Hvorfor jeg ler? Tja fordi en person som er dristig nok til å hevde at alle som ser farmen eller lignende programmer lever "tomme liv". Og som selv ser på underholdning som "å tirre intetanende nettdebattanter på en søndagskveld". Og tror at dette skulle tilsi et mer fullverdig liv. Hadde virkelig håpet du skulle greie å komme med fasiten på hva som betegner en person som lever et fullverdig liv utifra underholdningskriterier. Men... neh.. latterlig
Patetica fåkksi Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har fasiten jeg har fasiten! De som ser paa Airline!!
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #10 Skrevet 17. mars 2008 Så jeg har misforstått da? Du lever et like tomt liv som oss andre? Dritt da, hadde håpet på løsningen til det gode liv:/
Patetica fåkksi Skrevet 17. mars 2008 #11 Skrevet 17. mars 2008 Men jeg kom jo med lösningen!! Se Airline, og spesielt; pröv aa faa gaasehud av fryd naar sangen dems kommer paa TV'n!
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #12 Skrevet 17. mars 2008 Er det den engelske greia. Med de med orange klær? Hmmm, må prøves. Hvordan øver man på gåsehud foresten?
Patetica fåkksi Skrevet 17. mars 2008 #13 Skrevet 17. mars 2008 Engelsk ja, orange klaer; ja for de i Easy Jet har orange uniformer. I dag var det ei som kom en time etter at check in hadde stengt. Det du maa gjöre er at du maa tenke paa den "Come fly with me, come fly come fly agaaaaaaiiiiiin" hele tiden, i noen maaneder helst, til du tilslutt vil faa gaasehud av fryd naar du hörer den fordi du veit at det betyr kun én ting; nemmelevig at Aiiiiirline kommer!! Ogsaa kan du sitte der og skratte av börstebartene som kommer for seint og det er alle andre sin feil. Jeg burde kanskje klappe igjen, som skal ut aa fly i morra..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå