iznogood Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Jeg har en singel kamerat som er mye innom og som er veldig lekeonkel for barna mine. Særlig vesla på 2 år synes han er kjempegøyal. I de siste 6 månedene har vesla snakket mer og mer - og med stor jubel proklamert når hun ser kameraten min at 'E'Satan'. Jeg har jo syntes det var et pussig navn - og lurt mye på hvor hun har plukket opp en slikt ord. I dag gikk det opp for meg at det er jo slettes ikke Satan hun sier. Hun sier Santa. :-) (Ikke at det kanskje er så mye bedre for en noe fyldig ungkar som sikkert har lyst å ta seg bra ut)
Plutseliten :) Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Hehe..santa er da mye bedre enn satan Kanskje fordi han har med gaver og er snill,og ikke fordi han er fyldig... )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Hihihi.........de er jo bare så rett fra levra de små! Og enig med Plutseliten at Santa er bedre enn Satan og at det sikkert er fordi han er så snill:-)
Karomamma Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 HAHAHA, stakkars kameraten din, men litt søtt óg da De får sagt det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå