lillegutt mars o7 Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Selskap?I såfall,hvem ba dere? Hva serverte dere? Hva er vanlig å gi/hvor mye er det vanlig å gi for?
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Har ikke familie her, i så fall hadde vi bare invitert familie. Hadde nære venner med barn, og vi hadde kake og tapas. Tror gavene var mellom 100-150 kr.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Hadde barneselskap ene dagen Familie-selskap andre dagen.. Serverte pølser, gele og sjokoladekake
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Hadde 3 feiringer (hadde ikke plass til alle på samme dag). Først med venner med barn, så min familie og så min kjæres familie Vi hadde pølser og forskjellige kaker i barnebursdagen, også hadde vi rundstykker og kaker i voksenbursdgen
mliz Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Snuppa blei 1 år lille-nyttårsaften, så vi hadde hele familien (som bor i område) her. Serverte taco,siden det var romjul,men vi ville ha noe annet enn julemat... Og kaker og digg. Amalie fikk en egen liten bløtekake som foran seg ,, he he, la plast på gulvet, og dekka til , men det var moro da,hun koste seg skikkelig ,og masse bilder blei tatt Men begrensa hva hun spiste av kaka,da. Hun var mer opptatt av oss andre som sto rundt....
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Haha, vi hadde også tre selskaper, som Mami og Smurferosa. Tror vi bare kjørte kakefest jeg.
rødhette* Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Vi hadde familieselskap. Serverte først pølser, så var det sjokoladekake, skoleboller og kanelboller. Var veldig trivelig Gavene varierte veldig i pris. Fikk mer hos besteforeldre enn hos sin unge single onkel, noe jeg synes er helt naturlig. Aner ikke hva gavene kostet, egentlig.. og ikke bryr jeg meg
lillegutt mars o7 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2008 Takk for svar =) Pyntet dere med barnepynt?F.eks servietter med Ole Brum motiv,duker og slikt?
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Jeg bestilte duk, servietter, tallerkener mm. herfra www.birthdayexpress.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå