Gå til innhold

Jeg er så glaaaad!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi bestevenninna mi endelig har kommet! hohooo! Skal være her fem dager på påskeferie med lillejenta som jeg er fadder på :) HELDIGE MEG :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy da!

Men du, da ser vi deg vel ikke her de neste 5 dagene?

;)

Skrevet

åh... ble du sjalu nå, mayaya? Jeg og du er litt uenige om et par ting nemlig... når jeg sier "bestevenninne" så er det faktisk ikke en tittel forbeholdt EN person. Jeg har venninner, og jeg har veldig gode venninner. Du, hun som er her nå og en til regnes som tre av de aller beste :)

Skrevet

Bra de kom seg vel fram :)

 

Hun siste, er det en felles venninne av oss? Du vet hvem jeg mener :)

Skrevet

Hun siste jeg snakker om er ikke dibber. Wow, tenk deg det - jeg har venner som IKKE dibber! hahaha :D Mamma er også i toppsjiktet. Hvis du tenkte på gullemor forresten såm kommer hun HØYT opp på lista. Verdens gulleste gullemor :) Jeg har forøvrig mange meget gode venner i TZ-gruppa!

Skrevet

Tommage: det hender jeg er her iblandt likevel vettu :) Ikveld f.eks satt vi med laptopen mellom oss og viste hverandre div nettsider, bilder av venner, slarvet osv. Da zappa jeg innom her innimellom. Men det blir nok mer orntligprat enn nettprat i påskeuka ja - dere får leke pent mens mamma er vekke nå da, jenter! :D

Skrevet

Var henne ja :) Ja, det finnes vel flere langtvekkistanere enn deg, så det er vel faktisk mulig med ikke-dib-venner for deg også :P

 

 

Skrevet

Hun på besøk er ikke langtvekkistaner :) Og mayaya er opprinnelig fra Indre, og ikke Ytre Langtvekkistan, men det morsomme der er at vi først møttes gjennom dib, og ikke forreal i Langtvekkistan!

Skrevet

Åååhhhh, du er virkelig heldig du!! Jeg vil også ha besøk av bestis og fadderbarnet mitt!!!!!

 

Du får kose deg masse, masse og nyte påskeuken!!!

Skrevet

Nå snakker jeg om den tredje da, men ok :P

Jeg vet jo hvem som er på besøk og hvor hun er fra. Og mayaya vet jeg mer om enn jeg vil :P (ond latter)

Skrevet

haha, hun tredje er faktisk langtvekkistaner. Hva slags dirty inside-information er det du har på mayaya egentlig? hmmm... *nysgjerrig*

Skrevet

se, var jo det jeg sa......

 

Jeg vet litt av hvert om mayaya og blåbær og bananer og bordfarge og slikt...

 

God natt ;)

Skrevet

Kan jeg være amerikanervenninna di? hehe

...evt langtvekkistanvenninna?

Rene Friends opplegget, dette her.

Tråden oser av vennskap ;o)

 

Jeg og vil ha besøk av bestevenninna mi....men hun kommer nok aldri.

Hun klarer ikke reisen pga ryggen sin. =o( snufs..

Skrevet

Du er ihvertfall amerikanervenninna mi, northern, men det vet du jo :)

 

Selfie, meldingene mine kom ikke helt hvor de skulle, men du kan jo prøve å plotte dem inn der de passer best! *teite diboppsett*

 

 

Skrevet

mayaya, jeg sier hva jeg vil :P

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...