selfangerkjerringa Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Fordi bestevenninna mi endelig har kommet! hohooo! Skal være her fem dager på påskeferie med lillejenta som jeg er fadder på HELDIGE MEG
Tommage♀♂ Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Så gøy da! Men du, da ser vi deg vel ikke her de neste 5 dagene?
selfangerkjerringa Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2008 åh... ble du sjalu nå, mayaya? Jeg og du er litt uenige om et par ting nemlig... når jeg sier "bestevenninne" så er det faktisk ikke en tittel forbeholdt EN person. Jeg har venninner, og jeg har veldig gode venninner. Du, hun som er her nå og en til regnes som tre av de aller beste
rødhette* Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Bra de kom seg vel fram Hun siste, er det en felles venninne av oss? Du vet hvem jeg mener
selfangerkjerringa Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2008 Hun siste jeg snakker om er ikke dibber. Wow, tenk deg det - jeg har venner som IKKE dibber! hahaha Mamma er også i toppsjiktet. Hvis du tenkte på gullemor forresten såm kommer hun HØYT opp på lista. Verdens gulleste gullemor Jeg har forøvrig mange meget gode venner i TZ-gruppa!
selfangerkjerringa Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2008 Tommage: det hender jeg er her iblandt likevel vettu Ikveld f.eks satt vi med laptopen mellom oss og viste hverandre div nettsider, bilder av venner, slarvet osv. Da zappa jeg innom her innimellom. Men det blir nok mer orntligprat enn nettprat i påskeuka ja - dere får leke pent mens mamma er vekke nå da, jenter!
rødhette* Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Var henne ja Ja, det finnes vel flere langtvekkistanere enn deg, så det er vel faktisk mulig med ikke-dib-venner for deg også
selfangerkjerringa Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. mars 2008 Hun på besøk er ikke langtvekkistaner Og mayaya er opprinnelig fra Indre, og ikke Ytre Langtvekkistan, men det morsomme der er at vi først møttes gjennom dib, og ikke forreal i Langtvekkistan!
To tette + snart ei med flette Skrevet 16. mars 2008 #11 Skrevet 16. mars 2008 Åååhhhh, du er virkelig heldig du!! Jeg vil også ha besøk av bestis og fadderbarnet mitt!!!!! Du får kose deg masse, masse og nyte påskeuken!!!
rødhette* Skrevet 16. mars 2008 #12 Skrevet 16. mars 2008 Nå snakker jeg om den tredje da, men ok Jeg vet jo hvem som er på besøk og hvor hun er fra. Og mayaya vet jeg mer om enn jeg vil (ond latter)
selfangerkjerringa Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 16. mars 2008 haha, hun tredje er faktisk langtvekkistaner. Hva slags dirty inside-information er det du har på mayaya egentlig? hmmm... *nysgjerrig*
rødhette* Skrevet 16. mars 2008 #14 Skrevet 16. mars 2008 se, var jo det jeg sa...... Jeg vet litt av hvert om mayaya og blåbær og bananer og bordfarge og slikt... God natt
Northernlights Skrevet 17. mars 2008 #15 Skrevet 17. mars 2008 Kan jeg være amerikanervenninna di? hehe ...evt langtvekkistanvenninna? Rene Friends opplegget, dette her. Tråden oser av vennskap ;o) Jeg og vil ha besøk av bestevenninna mi....men hun kommer nok aldri. Hun klarer ikke reisen pga ryggen sin. =o( snufs..
mayaya Skrevet 17. mars 2008 #18 Skrevet 17. mars 2008 Du er ihvertfall amerikanervenninna mi, northern, men det vet du jo Selfie, meldingene mine kom ikke helt hvor de skulle, men du kan jo prøve å plotte dem inn der de passer best! *teite diboppsett*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå