Gå til innhold

Flere som "plutselig" er veldig slitne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt det nesten over natta! Har vært i fin form hele svangerskapet, men nå i en ukes tid har jeg vært heeelt pumpa! Skikkelig kjedelig... Har masse kynnere, nesten hele tiden, magen vokser og vokser, og jeg syns ikke jeg har plass til meg selv bak magen nesten...uff... Føler jeg aldri kommer ovenpå igjen.. er 28+2... Er 25 % sykemeldt fra før, for å roe ned litt, men nå kjennes det ut som om jeg kunne hatt behov for mer.. Er jeg pysete eller?? Liker ikke å være så "klein" liksom.... Slitsomt dette her! Har jo mann og barn jeg skal være tilstede for og...ikke bare ligge på sofaen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og er sliten, men jeg har vært det lenge. Er i uke 36 jeg da. Blitt værre i det siste. Mitt råd: det står jo alle plasser at en skal ta det med ro og la kroppen styre, så sykemeld deg litt mer og se hvordan det går. Jeg mener at barn kommer før jobb, både de ufødte og de som leker rundt deg. Du er ikke pysete. Jeg tenker og sånn, men jeg vet at vi må slutte med det. Det er en tøff jobb å være gravid.

Skrevet

jepp....er 100% sykemeldt pga bekkenløsning jeg da, men spesielt den siste uka nå så har jeg følt meg helt overkjørt av en buss i perioder....trøtt og lite energi, veldig behov for å sove mer enn før...

Skrevet

Jeg kan klare å "overse" vondt i ryggen eller bekkenet, da er det bare å gjøre øvelser for bekkenmuskulaturen, samt stå over det jeg vet trigger vondtene. Eller det at jeg må ofte på do, eller at halsbrannen kommer...hehe...man er da gravid... ;o) Men den STINNE magen og voksingen er det verste syns jeg...! Føler jeg aldri får trukket pusten ordentlig og sluppet ned skuldrene.. Er det som gjør meg mest sliten tror jeg..

Skrevet

hehe ja jeg blir kjempefort sliten nå (u36)! kan sitte på sofaen etter en rolig dag og kjenne det "verker" av slitsomhet i bena. en tur på ikea og jeg er helt skutt hehe.... kom for noen uker siden. så nå planlegger jeg dagene nøye for å få gjort det jeg skal, og for å få inn treningen i timeplanen:)

Skrevet

Har perioder hvor jeg føler meg helt tom for energi. Er 30 uker på vei nå, og har hatt det slik i ca 1 mnd. Spesielt på dagtid på jobb har jeg disse "energibunnene". Da er det bare å legge seg godt tilrette i kontorstolen og slappe av en halvtime - time, før det er "greit" igjen.. :) Slik har jeg løst det hvertfall, heldigvis har jeg en jobb som tillater det. Men jeg har vel enda ikke ta en eneste sykedag fra jobb, så tror de bare er glad til for at jeg tar disse "time-outene" :) Når jeg fremdeles er på jobb mener jeg.. :)

Hjalp også betraktelig når jeg begynte med mer kosttilskudd, da merket jeg skikkelig oppgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...