NoDoubt Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 At han har hatt kreft? Ja, fikk med meg det i "God kveld Norge" i går. Syns han er meget spesiell fordet!
☆Anonymia☆ Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 hva mener du ? det med kreft og angsten ? syns det var tragisk å høre om det..er nok derfor han er så avhengig av mamman.... da eg hørte om det forandra jeg litt syn på dem... søøøøøøte=)
Verbena Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Regner med at jeg var en av de du sikter til. Å nei jeg har ikke lest noe forhistorie. Men han kunne sikkert trengt å stå litt på egene bein uten å ha mamma i hælene uansett hva den er. Han er sikkert en herlig fyr å alt det der. Men på meg virker han på mange måter total avhenging av mamma å det blir feil for meg når han faktisk en voksen mann!
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Ja, leste et sted på nettet at han hadde slitt med kreft og mye angst etter dette. Kan nok være at det er med på å gjøre ham til den han er. Men nå har ikke jeg sett så mye på farmen da, så jeg skal ikke uttale meg så alt for mye.
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Og så syns jeg han ser så myyye eldre ut en han er. Hehe, trodde han var eldre en mannen min jeg (som er 37). Hadde kanskje vært mer spesielt om han var det:p
NoDoubt Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Syns nok det er moren som er mest spesiell. Greit at han har slitt med sykdom og greier men hun burde nok lært han å stå på egne bein og ikke være så overbeskyttende.
Verbena Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Er jo sikkert en sikkelig god grunn til at han er som han er, men 20år å så avhengig av mamma blir feil for min del. Hadde jo vært enda værre om han hadde vært 35+ som han ser ut som å da... Har selv slitt med angst (og sliter fremdeles innimellom) og det beste for meg er værtfall å komme meg ut av de sikre sonene mine. Tror han kunne ha hatt kjempe godt av å få prøve seg sikkelig på egene bein! =)
☆Anonymia☆ Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 enig med deg no doubt,er egentlig mamman som jeg reagerer mest på..
Verbena Skrevet 16. mars 2008 #10 Skrevet 16. mars 2008 Er vel hun som er grunnen til at Torkil er som han er. Er glad hun ikke er min potensielle svigermor for å si det sånn. Da tror jeg at det hadde blitt mange irritasjons innlegg på besteforeldreforumet altså =P
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #11 Skrevet 16. mars 2008 Hehe, ser for meg mange "helvetes svigermor" tråder fra hans fremtidige kone (forutastt at hun er dibber da;) )
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 16. mars 2008 #12 Skrevet 16. mars 2008 Herregud, så mye fordommer dere har, blir helt kvalm jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå