bærtæ Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Han nye sjefen- hvor er det jeg har sett han før?
Mille** Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Tror han spilte ond i en spiderman film + den der 70 talls serien som går på tv2 på ettermiddagene. )
bærtæ Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2008 JAA, der e det:=) Tusen takk! Ble så irritert at måtte logge meg på her og sjekke om noe hadde peil. Utrolig hvor opphengt en kan bli i rare saker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå