Gå til innhold

Hvordan trille har dere til de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å kjøpe Quinny xs.. men har også sett på en emmaljunga. Matheus er bare 3 mnd, men er jo litt greit å høre hva dere andre har og om dere er fornøyde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har Quinny xl freestyle. er veldig fornøyd med den. nå har jenta mi 2 år da..

Skrevet

jenta vår er 7 månder og vi har en hartan skater og en bugaboo camelon.

er passe fornøyd med begge to;)

Skrevet

en simo kombi, en carena og en bugaboo. bugabooen er genial til shopping ol, men simoen er god og solid og den bruker vi når vi går tur i skog og mark. carenaen står egentlig bare i boden, er med på ferie, da vi ikke vil ta med dyr vogn på flyet. så hvert til sitt bruk!

Skrevet

vi har emmaljunga scooter til gutten vår:) elsker den vogna! :D eneste som er dumt er at det er så liten kurv under.

også kan ikke rykken legges helt flatt, regner med du vil ha det til gutten din siden han bare er 3mndr..

Skrevet

Vi har emmaljunga scooter vi også, veldig fornøynd! Men det er ingen vogn for så små babyer.

Skrevet

har ei vogn som heter møller vitale... kjempe god og kjøre

Skrevet

tenkte mer på trille og ikke vogn jeg da..

Skrevet

Vi skal til mallorca i sommer. Og er også på utkikk etter en trille... Men vi er ganske sikre på å kjøpe den carena easy. Hvis ikke blir det sikkert den andre carena typen.. lieback lux tror eg den heter

Skrevet

ok, har tenkte på den jeg også..

men er så usikker!

Skrevet

carena er helt ok altså, hadde nok valgt den hvis det skulle være en reisetrille. greit å ha med en billig vogn på flyet hvis noe skulle skje.

Skrevet

har en carena easy jeg tenkte å ta med. ellers har jeg en bebe comfort vogn som har bag som kan bygges om til sittedel og bilsete som kan klikkes på. da har jeg alt med meg i en vogn :)

• 2 uker senere...
Skrevet

vi hadde emmaljunga edge duo combi men fant ut den va gangske stor å drasse med seg, når hun skulle over i sporstvogn ca etter 5 1/2 mnd kjøpte vi en quinny xl freestyle å e kjempe fornøyd. har brukten den i 1 1/12 mnd å syns den e ypperlig til å gå på tur med. den e kjempe lett å trille å mye bedre å komme seg rundt vist du e i butikken siden det er svinghjul.. fordelen med det svinghjulet e at man kan låse det vist du e på ujevnt føret.. syns hvertfall den e bra

Skrevet

vi har en mac laren quest. eeeelsker den vogna!!!

har bare hørt drit om carena easy jeg da. derfor vi ikke kjøpte den...

Skrevet

har emmaljunga edge duo, scooter og en trille som jeg ikek aner hva heter.

er veldig fornøyd med scooteren, iogmed at den er bare helt nydlig, og er liten når man tar den sammen=)

Minuset er at den kan ikke legges helt ned...=/men da har jo jeg edge duoen vis det er lang tur=)

Er STOR forskjell med å ha hatt en vogn på nesten 20 kg eller noe, pluss unge oppi til en på 9 kg liksom=P

• 2 uker senere...
Skrevet

du har ikke tenkt på å ta med deg noe bæretøy istedet da? mei tai, sjal, formsydd..?

vi har ikke brukt vogn siden januar.

Skrevet

Vi har tenkt å kjøpe Quinny Zapp til sommeren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...