Gå til innhold

"augustprinsesse" - ang kjolevalg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bestille akkurat den samme kjolen som deg hos JK! Av alle kjoler i verden ... he he..Men jeg har sett paa den leeeenge! Hva har du faatt for pris? Han sa usd189 til meg + frakt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Har fått pris ja, 169 usd for kjolen.. har betalt og fått beskjed om at betalingen var i orden, så regner med det er ok :) Bestilte brudepikekjole og jakke også, og frakten endte på 95 usd.

Skrevet

Da faar jeg kanskje prute ned til usd169 da? he he.... nei, det er vel saa billig at pruting blir litt tullete. Jeg tenkte ogsaa aa bestille 2 brudepikekjoler og kanskje sloer, saa frakten blir vel sikkert omtrent det samme som for deg da. Betalte du i tillegg for aa overfoere penger? Brukte du western union?

Det er nesten litt fristende aa vente til du faar kjolen din naa. Hmmm... nei, naa har jeg droeyd i over en maaned, saa det er vel paa tide aa faa det unnagjort. Du faar rapportere naar du faar kjolen din!

Skrevet

Jeg overførte med Western Union ja. Gebyret der var på 150 kr, så totalt har jeg betalt 1900kr for brudekjole, jakke og brudepikekjole =) Kjolene ble sendt fra kina i dag, skulle ta 6 dager! Er kjempespent nå..!!!! =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...