Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Jeg og sambo hadde samleie i 6 tiden. Etter det har jeg hatt regelmessige kynnere med kanskje 1-2 min mellomrom. det tar tak i magen hele tiden, og er veldig ubehagelig. Er det normalt at det skjer ? Fikk liksom ikke så lyst å kose meg flere ganger etter dette... ;P
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Hei....Samme skjedde med meg når jeg og samboeren min hadde samleie en uke siden.Var veldig ubehagelig og hhar ikke turt mere etter det...stakkars mann...hehe! Men tror det er normalt jeg.....det ga seg hvertfall hos meg etterhvert...
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 okei, føles betryggende ut at det er normalt hvertfall, men blir en stund til neste gang her å.. : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå