'mammantilsondre* Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 jeg er liveredd her nå... er rundt 7uker på vei å i dag hadde jeg en blødning,varte ikke lenge,å har ikke vondt... har det gått galt,eller er det fortsatt liv her??? utrolig redd.. 21.6.84
kaos83 Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 heisann:) jeg kjenner din redsel når jeg ser på deg... og vil bare si at du må slappe av... Vet det ikke er lett men jeg har selv blødd mye i forgje svangerskap og alt har vært bra.. om du er nervøs, ta deg en yur til legen i morra:) Prøv å slapp av:) klem
'mammantilsondre* Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2008 så du tror dette vil gå bra?? får ikke slappet av for samboeren skjønner ikke helt dette.. å legen vil ikke hjepe meg ( sier det er ikke noe de kan gjøre,men er jo det.vil ha en bekreftelse på at det fortsatt er liv jeg,men...
'mammantilsondre* Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2008 opp opp noen andre som ser noe på meg?? vil alt gå bra ut svangerskapet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå