Gå til innhold

uke 35 med kraftige kynnere


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på en ting her..

Jeg er førstegangsfødende, og venter en stor beibi.

Jenta er 3000 ca nå, og magen min er veldig nedsegen...

Jeg har hatt kynnere ganske lenge, men i de siste dagene har de vært skikkelig kraftige!

Lurer på, er dette normalt, eller kan det bety at det ikke er så lenge igjen til jenta mi kommer?

Jeg gjikk en tur for to dager siden, og jeg har følt etter dette at hun på en ¨måte ``presser`` seg lenger ned når jeg sitter mye.

Måtte stoppe opp da jeg gikk tur, for det ble så vondt!

 

ER det flere som har hatt det slik?

Legen sier og at hun mest sannsynlig har festet seg =)

Må si jeg håper på at hun kommer før tiden, for jeg er så lei! Og så gleder jeg meg snart ihel!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

Hvis magen er segen litt ned i det siste, kan det tyde på at hodet kanskje er festet seg. Du får det litt lettere for å puste igjen.

Jeg er selv i uke 36 + 3 og hodet til tassen er festet. Jeg kjente det med en gang at hodet var festet. Jeg har trent hver dag på tredemølle hjemme, gått 25 min, og det var som natt og dag da det var festet. Jeg fikk en stikkende følelse nedentil og jeg kunne ikke gå et skritt til. Trodde det var noe gale først, men så da jeg fikk tatt en pause gikk det bra med rolig gange. To dager etter hos jordmor sa hun har det stod fast.

Nå trener jeg bare annen hver dag og går i et rolig rolig tempo. Da går det bra.

Jeg er også veldig lei nå. Bare går å venter på en måte. Prøver hele tiden å kjenne etter om det er noe som skjer. Vil så gjerne få det overstått. Sliter litt med tanken på fødselen. Gruer meg noe helt enormt, men så gleder jeg meg også helt ubeskrivelig, rar følelse..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...