Gå til innhold

Dere som har spisestue....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere kjøkkenbord i tillegg? Og hvilket av bordene i så fall spiser dere stort sett middagen ved?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det oss tre, kjøkkenbordet. Er vi flere spisestuen. Før pleide vi å spise oftere i spisestuen, men nå har vi en liten som griser så mye... :-p

Skrevet

Ja, men kjøkkenbordet egner seg ikke til spising- er ikke plass til stoler rundt, så det fungerer som en forlengelse av kjøkkenbenken. Vi spiser med andre ord ved spisetua- eller fremfor tven.

Skrevet

vi har bare spisestue, så bruker den. men har en benk med to barkrakker på kjøkkenet, brukes bare til kjapp lunsj, frokost uten baby osv..

Skrevet

Middag ved kjøkkenbordet når det bare er oss.

Har vi gjester, spiser vi ved spisestuen.

Skrevet

Bare oss tre, kjøkkenbordet.. Gjester, spisebordet..

Skrevet

Vi har spisebordet på kjøkkenet vi. 2 fluer i et smekk=)

Skrevet

vi spiser altid i spisestuen,har ikke kjøkkenbord.

Skrevet

Bare oss tre - kjøkenbordet.

 

Dersom vi er flere - spisestuen. Eller dersom vi har lyst til å ha ekstra armslag....

 

Mitt neste hus: kanskje bare spisestue på kjøkkenet?:) Stooort kjøkken:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...