*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Har dere kjøkkenbord i tillegg? Og hvilket av bordene i så fall spiser dere stort sett middagen ved?
mayaya Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Er det oss tre, kjøkkenbordet. Er vi flere spisestuen. Før pleide vi å spise oftere i spisestuen, men nå har vi en liten som griser så mye... :-p
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Ja, men kjøkkenbordet egner seg ikke til spising- er ikke plass til stoler rundt, så det fungerer som en forlengelse av kjøkkenbenken. Vi spiser med andre ord ved spisetua- eller fremfor tven.
Krøllefrøken Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 vi har bare spisestue, så bruker den. men har en benk med to barkrakker på kjøkkenet, brukes bare til kjapp lunsj, frokost uten baby osv..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Middag ved kjøkkenbordet når det bare er oss. Har vi gjester, spiser vi ved spisestuen.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Bare oss tre, kjøkkenbordet.. Gjester, spisebordet..
Tommage♀♂ Skrevet 16. mars 2008 #10 Skrevet 16. mars 2008 Vi har spisebordet på kjøkkenet vi. 2 fluer i et smekk=)
fru.britta Skrevet 16. mars 2008 #11 Skrevet 16. mars 2008 vi spiser altid i spisestuen,har ikke kjøkkenbord.
høstbarn:) Skrevet 16. mars 2008 #12 Skrevet 16. mars 2008 Bare oss tre - kjøkenbordet. Dersom vi er flere - spisestuen. Eller dersom vi har lyst til å ha ekstra armslag.... Mitt neste hus: kanskje bare spisestue på kjøkkenet? Stooort kjøkken:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå