Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag måtte jeg "bøte" med gifteringen, siden jeg har hovnet opp i fingrene. fikk den så vidt av i dag, så da tør jeg rett og slett ikke ha den på lenger. Nå henger den fint rundt halsen;)

noen fler som har fått hovne fingre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lagt ringen i en skuff for mange uker siden jeg. Siden mannen min mistet den, tre måneder etter bryllupet, syns jeg det er helt ok, og ikke ha ring:) Vi er gift likevel, selv om ikke alle ukjente på gata ser det.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg og har hatt den hengende rundt halsen i et par uker alt :-)

Like greit å ikke vente til man må klippe den av!

Skrevet

I går gikk forlovelsesringen på hylla, hovnet helt sykt opp og det var kjempe vondt og ta den av, hevelsen har gått litt ned men tør ikke ta sjansen på og klippe av ringen nei..

Sist så gikk ringen av ganske tidlig, men jeg tror jeg hovner litt opp i fingrene pga været også jeg, nå skifter det til mildvær her oppe og med engang været skifter så blir jeg kjempe tørr på hendene og hovner opp :-S

Skrevet

Har min på venstre hånd nå, har vel hatt den der en mnd til eller noe..

Skrevet

Jeg håper fingrene mine ikke er så hovne, for jeg kjøpte gifteringen min for noen uker siden. Og om jeg er hoven nå, så passer den jo ikke når jeg er ferdig med å være gravid ;-) Har ikke merket det på noe annet, så det er nok ikke noe problem. Får bruke den så lenge det går. Foreldrene mine sluttet å bruke sine ringer da mamma var gravid for første gang, for 28 år siden. Og etter det er det ingen som har sett de ringene på noen fingre i alle fall. De er fortsatt godt gift da, så er vel ikke ringen det kommer an på :-)

Skrevet

Min har vært rundt halsen i et par-3 uker nå.. Er 30 uker på vei.. Turte ikke lenger.. :) Får den på enda, men jeg er ganske hoven i fingrene om morgenen, og vil nødig bli nødt til å klippe den :) Like greit å ta den av selvom det er veldig uvant da.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...