Gå til innhold

babyen timian døde av rs virus..=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

symptomene er jo helt like de marcus har..

nei og nei og nei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff ja det var tragisk.

Er ikke til å spøke med det RS viruset, så kanksje ta en tur til legen imorgen og ta RS prøve?

Om det skulle være det, er vel gutten din såpass stor nå at det ikke er noen fare?

Datteren min hadde det når hun var 3 mnd, var skikkelig ekkelt, men gikk over etterhvert, fikk sånn forstøvnings-apparat på sykehuset hun skulle puste i, lånte med hjem.

Sjekk imorgen du, går så fint atte!

GOD BEDRING!

Skrevet

ring legevakten og hør med dem, du. Si at du føler det sånn. Bedre å få snakket gjennom det med dem, så kanskje du blir litt tryggere etterpå. *klem*

Skrevet

Legevakten består jo står sett i inkompetente idioter...dessverre :(

Skrevet

Hva slags symptomer er det på RS-virus?

Skrevet

tv.no,det står det!!

Skrevet

tett, også nedover i brystet, litt tungpustet, surklete...

trenger ikke ha feber så er det sagt!! det fikk jeg beskjed om, at stort sett hadde de feber så ingen fare her liksom, men hun hadde altså RS virus likevel....

Skrevet

Lurer på hvilke legevakt du tilhører..?Mitt intrykk er iallefall at de fleste som jobber ved legevakt er høyst kompetente. Men er jo ikke sikker du alltid får det svaret du ønsker, det er en annen sak...

Skrevet

Hvem er baby timian?

babyen til venninnen min var lagt inn pga rs virus å var veldig dårlig men er helt frisk å fin nå! Kan du ikke ringe legevakten å prate med dem så di vet det og så ringer du legen i morgen? er skikkelig ekkelt dette rs viruset... Men han har nokk bare litt pjusk! men greit å skjekke:)

Skrevet

Er det ikke slik at 99.9% av alle barn uder 2 har hatt RS-viruset da?

Det er samme symptomer som en forkjølelse foresten.

Skrevet

tilhører legevakten på bærum sykehus, og ikke så mange positive erfaringer derfra, hverken jeg eller folk jeg kjenner.......

Skrevet

jo jeg skal ringe legen med engang i morgen tidlig..

vil ikke vekke han nå,han sover godt og pusten er helt fin..

Skrevet

Det var synd å høre. Jeg har iallefal porsitive erfaringer med legevakt både i Bergen, Drammen og Ringerike, så alle er ikke nødvendivis dårlige.

Skrevet

han er 11 mnd...vet ikke helt om han er i risikogruppen jeg,syns han er liten jeg...

Skrevet

Hvilke barn er utsatt for alvorlig sykdom på grunn av RS-virus?

Alder mindre enn 6 uker ved smitte (selv om barnet er friskt).

Barn som er født for tidlig (premature, særlig de med fødselsvekt mindre enn 1500 gram).

Barn med alvorlig kronisk lunge eller hjertesykdom.

Barn med alvorlige neurologiske sykdommer.

Barn med immunsviktsykdommer.

http://www.barnelegene.no/publisher/publisher.asp?id=18&tekstid=152

Skrevet

så jeg trenger egentlig ikke uroe meg ? =O

Skrevet

Nei, det går nok helst greit. Men dra til legen uansett du. Man vet jo aldri. Og det kan være godt for deg og bli beroliget tror jeg:)

Skrevet

ja jeg ringer nok i morgen...så får dem avgjøre om vi skal komme eller ikke..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...