fjollefrua Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 til hva jeg kan putte inn i svangerskapsdagboka... har dagbokinnlegg, kopi av helsekortet når det er ferdig utfyllt, UL bilder, opptak av hjertelyd brent på cd, kvittering fra de første klærne vi har kjøpt. noen med flere tips over hva som kan være moro å ta vare på... ?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Kortet fra "bingen" de sover i på sykehuset. Armbåndet med navn og fødseldato på. Alle kortene fra blomster og gaver. (lurt å skrive opp hva du får av hvem mht evt takkekort, eller bare for å ha det som minne også. ) Noen klipper en hårlokk og tar vare på. (mange babyer mister visst håret etter noen uker???)
--niffi-- Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Hva med bilder av deg selv med mage, bilder av babyseng og annet utstyr (evt. utklipp fra katalog/annonser), datoer for første gang du virkelig følte deg gravid, første gangen dongeribuksen ikke passet, "første gang" du kjente liv, om du har hatt ting du bare MÅ spise eller ikke orker, symptomer på forskjellige tider, første gangen en annen la merke til magen din, første gang du gikk med mammaklær, osv - dette har du gjerne i dagbokinnleggene men kanskje artig å ha i en liste også?
fjollefrua Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2008 ja magebildene er selvfølgelig med, må bare printe de ut først... har prøvd å ta et bilde hver eller ihvertfall annenhver uke så det blir jo noen... kortet fra bingen på sykehuset og armbåndet var god ide. har jeg ikke tenkt på engang... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå