Gjest Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 fikk ikke med meg begynnelsen, hva var det den bio. moren hadde gjort?
blirjegsnartmamma Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Den på tvnorge? Har tatt den opp, tenkte se den imorgen. Men utifra reklamen virket det som om hun hadde lovet bort barna til to forskjellige par..
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Hun var alenemor med fem unger da tvillingene ble født.de ble født alt for tidlig og hun følte ikke at hun taklet situasjonen sånn den var.Sånn grovt fortalt
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 til to forskellige familier? hvem var hun litt gamle med lyst hår?
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #10 Skrevet 16. mars 2008 Akkuratt denbiten fikk jeg ikke med....Var på en av mine 30 turer nede på do...ler! Men hun med lyst hår,hun gale hun først hadde adoptert til,hun ble tatt fra tvillingene....vet ikke hva hun hadde gjort,men hun virket ikke frisk!
Fullrulle86 Skrevet 16. mars 2008 #11 Skrevet 16. mars 2008 jeg såg bare slutten, men hun hadde visst lagt di ut for salg på nettet men solgt di til 2 forskjellige par. ungene enda til slutt opp hos ekteparet i storbritania, men etter noen år ombestemte mora seg å ville ha tvillingene tilbake igjen! syksyk dame.. fatter ikke at hun fikk besøksrett engang
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #12 Skrevet 16. mars 2008 ja så slutten, i fra en eller annen kampanje der hun lys hårede ble buet ut.. men ikke begynnelsen.. å ååå så nyskjerrig jeg ble på hvem hun med lyse håret var
Fullrulle86 Skrevet 16. mars 2008 #13 Skrevet 16. mars 2008 hun med det lyse håret var adoptivmoren tror jeg. adoptivmoren var jaffal lyshåret
Mamma`n til Trym Skrevet 17. mars 2008 #14 Skrevet 17. mars 2008 Hei alle sammen!! Jeg fikk med meg hele programmet og Tranda (biologisk mor) så at sin situasjon som alenemor til 5barn ble vanskelig og når babyene var 6uker la hun dem ut på internett for adopsjon. Denne damen fra England ville adoptere barna, hun betalte adopsjonsbyrået 18000dollar for å få barna. Det som ble lagt ut i media var at Tranda hadde fått pengene for barna og dermed solgt de. Men hun har aldri fått noen penger, kun gitt barna et bedre hjem slik som så mange andre har gjort. Men så fikk de amerikanske myndighetene nyss om hva som hadde skjedd og aksepterte ikke at den engelske damen beholdt barna, og tok dem fra henne. De plasserte babyene i et fosterhjem der de var inntil Tranda fikk møte dem igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå