Gå til innhold

Trilleturer i Drammen


Iben75

Anbefalte innlegg

Fikk aldri kommet meg med i noen bim-gruppe, men kunne godt tenke meg å ha noen flere å gå turer med. Har en liten sønn på 6 mnd. og er selv 32 år. Noen andre som trenger "trille-venner"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ei datter i samme alder. Blir gjerne med å triller innimellom. Hvor i Drammen tenkte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

...koselig å høre fra dere! Håper at vi kan treffes snart, men akkurat nå i påsken ble det litt vanskelig...har to barn i tillegg til minstemann, som jeg ikke har barnevakt til ( mannen min jobber). Så for meg å gå turer i by-området. Hadde en fantastisk tur til åspaviljongen her om dagen, så når snøen forsvinner igjen er jo det en mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tirsdag eller torsdag er greit for meg også. Vi kan jo si tirsdag ved elleve-tida f.eks? Men hvor skal vi møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge langtidsvarslet er det meldt regn på tirsdag, men ikke på torsdag...men været er kanskje ingen hindring :-)...går gjerne tur uansett jeg. Møtes i parken for eksempel, og gå langs elva...eller er jeg lite fantasifull nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres bra ut! Sønnen min Karsten er syk i dag, men er nok frisk til torsdag. Vi får se om noen andre melder seg på i løpet av uka ellers blir det bare oss to ser det ut for. Gleder oss :-) . Klem, Ulla og Karsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

dytter denne opp jeg og satser på at vi snart får igang trilleturen ... har bar bytta nick (fruktmosmedbanan)

 

Hva med og møtes på Ypsilon fredag 18april kl.11.00 ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...