Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som erfaring med dette? har så lyst til at hun skal være med å oppleve dette...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig skal hu da være med.. Om du vil det.. :)

Mamma har alltid hatt med meg og lille bror også.. og nå har lille søs vært med å sett på den andre lille søstra som kommer snart ;);)

Skrevet

Ja :) Min fireåring hadde syntes det hadde vært kjempemoro, såå opptatt av babyen i magen!

Jeg hadde ikke anledning til å ta henne med (vanlig UL), men vil hun, så go for it :)

Skrevet

jeg hadde med 4 åringen min på 3d jeg! :) gikk veldig bra! Jeg hadde også med moren min så han satt på fanget hennes og fulgte med :)

Skrevet

Hei leamam og dere andre :)

Er enig med at vis alt går bra så er dette kjempe hyggelig... men, hva gjør dere vis det oppdages noe galt med babyen i maven? Hvordan tar dere imot den nyheten med en 4 åring til stedet?

En UL, 3D eller ikke er jo i utganspunktet en medisinsk undersøkelse og jeg syntes ikke barn har noe der å gjøre... Men på en del 3D undersøkelser så kan man jo få med seg en dvd film, dette vil være et mye bedre alternativ og din datter kan få se filmen om og om igjen til hun blir lei ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...