balsam Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 først vil jeg si at jeg VET at alle gjør dette i beste mening.. men mine svigerforeldre maser hele tiden om at jeg burde prøve diverse naturpreparater osv på snuppa som har astma.. jeg sier nei, og mener at vi har god nok oppfølging av leger og medisiner fra dem! hun har god effekt av de medisinene hun har fått, og er ikke veldig plaga etter at hun begynte på dem!! det siste som kom opp va en healer.. som min svigermor går til.. jeg har fint sagt nei ved flere anledninger men de gir seg ikke, og i dag spurte hun mannen i huset selv om jeg har sagt min mening... grunnen til at jeg ikke vil dette er at svigermor ligger med smerter i hele kroppen etter hver eneste behandling, og ettersom at snuppa er 2,5 år og selv ikke kan fortelle hva en slik behandling gjør med kroppen hennes vil jeg ikke eksperimentere med henne på denne måten! i tilleg synes jeg det er fryktelig rart at svigermor har hatt x-antall behanslinger hos denne healeren uten å bli god... er jeg bare fryktelig vanskelig og teit som blir irritert når de ikke vil ta mitt svar som et svar, men fortsetter å mase??
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Nei, det syns jeg ikke. Du får snakke mer TYDELIG :-)
balsam Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2008 vet ikke hvor mer tydelig en kan si: NEI, det vil jeg ikke at hun skal! og ikke bare 1 gang men flere..=(
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Nei, du er absolutt ikke vanskelig. Bare stå på ditt, så gir hun seg nok tilslutt.
Gjest Adrian blir storebror =) Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 er helt enig med deg. din svigermor skal respektere et nei fra deg. hvis hun er lite plaget med de medisinene hun får fra før, så holder vel det? nei, synes ikke du er vanskelig!! svigermødre kan være VANSKELIGE... knock`em out! ;-p
balsam Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. mars 2008 jeg synes det holder.. og ikke bruker hun mye medisiner heller... men jeg er visst fryktelig teit som velger å høre på legene på sykehuset jeg!! blir sååå irritert!!
Joikaboll@ Skrevet 16. mars 2008 #10 Skrevet 16. mars 2008 Syntes ikke du er vanskelig eller teit. Men jeg kan faktisk anbefale kinosologi på det sterkeste mot astma. Startet denne behandlingen på guttungen når han var 5 mnd gammel og sterkt plaget av astma. Han blei ubeskrivelig mye bedre, og slapp selvfølgelig å ta så mye medisiner etter behandling. Han storkoste seg under behandlingen, da han blei merkbart mye bedre. Gutten er i dag 10 år og er kvitt di verste anfalla. Healer har jeg prøvd på 3 åringen da han var ca 1 år, det blei med den ene behandlingen, han hadde svært vondt. Men vi skal snart prøve en ny time, da det er lettere å tolke han nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå