Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg hatt så vondt i beina. Ved siden av kneskålen.

Kjennes ut som * mega * gangsperre.

Har også hatt vondt på sidene av magen og nederste delen av ribbeina.

Er skikklig vondt å bevege seg å i de hele tatt gå. Det er ekkelt å sitte me bøyde ben.

Har noen ide om hva dette kan være?

( har fått medisin mot urinveisinfeksjon siden legen mente på at jeg hadde dette, men har ikke hatt noe tegn til noe urinveisinfeksjon ennå).

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg hadde smerter i begge bena som minnet om en kombinasjon mellom stølhet/gangsperr og voksesmerter. Det gikk over etter et par dager med ro og hvile + at jeg har begynt å ta magnesium. Jeg har ikke hatt smerter siden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...