Gjest Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 I dag har jeg hatt så vondt i beina. Ved siden av kneskålen. Kjennes ut som * mega * gangsperre. Har også hatt vondt på sidene av magen og nederste delen av ribbeina. Er skikklig vondt å bevege seg å i de hele tatt gå. Det er ekkelt å sitte me bøyde ben. Har noen ide om hva dette kan være? ( har fått medisin mot urinveisinfeksjon siden legen mente på at jeg hadde dette, men har ikke hatt noe tegn til noe urinveisinfeksjon ennå).
Vannmelonen Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Hei! Jeg hadde smerter i begge bena som minnet om en kombinasjon mellom stølhet/gangsperr og voksesmerter. Det gikk over etter et par dager med ro og hvile + at jeg har begynt å ta magnesium. Jeg har ikke hatt smerter siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå