Gå til innhold

Feite damer med små feite hunder!!!!! Mindreverdighetskomplekser!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sitter de bare å trøstespiser selv, men de forer jaggu opp puddlene sine slik at de ligner på ei stappa rotte med permanent:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

HAHAhAH! Det skal du ha, første gang du får meg til og le! :o)

Skrevet

Hahaha, har du stor hund Yppert? Tok deg litt nær av det innlegget litt nedenfor her kanskje?

Skrevet

kreeemt nei... har en stappa eller hadde en skit tzu.. :-) bare for å dempe meg selv så klart:-)

Skrevet

Hunden blir som eieren sies det... Det artige er når jeg ser hunder og hunde eiere som seriøst ligner hverandre på utseendet... hihhih::)

Skrevet

eheeee. det var altså ikke min hund:-) dessuten hadde minikjøteren underbitt og bjeffet og gnall for det minste!!! akkurat som eksen:-)

Skrevet

Puddel er den beste hunden - og jeg er hverken feit eller gammel... Man må ha en hund som passer ens intelligens vet du ;-) Regner med du har en rottweiler....

Skrevet

hehe.. ettersom det ikke finnes hunder med min intelligens, så har jeg ikke hund:-)

Skrevet

he he:) Er nok endel rimelig smarte hunder der ute :) sikkert med noe lunde lik intelligens som deg yppert :)

Skrevet

heyyyy.. pass deg nå ditt puddeltryne... jeg liker ikke hunder bare så det er sagt:-)

Skrevet

hihi. du liker ikke hunder sikkert fordi de ikke liker deg :o) puddler er søte små skapninger de.

Skrevet

puddler er den desidert stggeste hunderasen.. farmora mi hadde en slik da jeg var liten... den beit, og pisset på meg!!! den ble heldigvis påkjørt:-) Har alltid hatt store hunder, men jeg gidder ike å ha hunder nå:-) synes folk som kjøper hunder mens de har barn er noen egoistiske krek:-)

Skrevet

Eg har 3 hunder. mao et egoistisk krek. Fikk den ene voffsen før jeg fikk barn, håpte ungen ikke skulle bli allergisk hadde hatt problemer med hvem jeg skulle kvitte meg med.

hihi neida. den var på kanten :o

Skrevet

hehe.. tenkte meg at du fikk valgkvaler da ja:-) jeg orker ike hunder da jeg knytter meg fort til dem og det blir for mye arbeid å ta seg av!!! dessuten så er det dobbelt så vanskelig å reise bort hvis en har en slik kjøter hjemme og unger for den saks skyld:-)

Skrevet

he he. ja de er som unger de firbente. Har fire unger tilsammen eller fem blir det, har visst en samboer og :o) Har søsken som stiller opp om eg trenger hundepass heldigvis.

Skrevet

noen er heldige... jeg måtte plassere min på kennel bare jeg var borte en helg:-) Dessverre tok de ikke i mot unger i samme slengen:-)

Skrevet

Stappa rotte med permanent??

hahaha

Skrevet

Nå har ikke jeg bikkje,men har en feit gullfisk.Siden bollen har blitt for liten så vurderer vi å legge han i badekaret.Neste er mjøsa:)

Skrevet

Styggeste hunderasen? Vakreste og mest elegante mener du vel... Å se en puddel gå er som å se på en ballett - et vakkert syn! Vi er nå på 4 pudlen i familien - ingen av dem hverken biter eller bjeffer, og de stikker ikke av - noe som er en velsignelse! Har nemlig erfaring med jakthund også - langt mer krevende hund og mye vanskeligere å lære opp - og bjeffet 100 ganger mer...

Skrevet

ikke kom med den at puddler er fine!!! de er direkte stygge og minner om noe forhistorisk som for min del burde vært utryddet!! Gamle kjerringer med puddler er de jeg elsker å skremme vettet av,, sparke ekle småpuddler i ræva gjør jeg også.. bare for at de er stygge...argghhh "yæææææækk":-)

Skrevet

Jeg haaaater pudler! Min nabo hadde en gang 24 puddler! Hun mente det lå gode penger i oppdrett. De gneldret og dreit over alt og jeg turte knapt gå til postkassa!

Skrevet

Yppert liker bare sånne shih tsu hunder. Er det de som ser ut som de har fått en ball midt i fleisen?? hihi

Skrevet

jeg liker ikke slike flatbanke jålehunder som ser ut som trynet er forma etter en trøkk mot trikken:-) Du er bare sur for at du har noen stappa krøllete rotter hjemme hos deg:-)

Skrevet

Hihihi. Jeg har ikke pudler... Grunnen til at jeg tror du ikke liker pudler er at noen erta deg da du var "mindre" pga permanenten din. Puddel!! He he. :o)

Nei fy skam no var eg slem yppert

Skrevet

haaaaaaaaa glem det.. jeg har ALDRI blitt erta:-) men jeg var en jævel å erte selv da!!! Greit at du har skaffet deg illeluktende å feite hunder, men du trenger ikke å la din frustrasjon over at de loppete hundene dine forsurner hverdagen din gå ut over meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...