Gå til innhold

Stakkars lille Timian - gråt jeg nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv ei veninne hvor jenta ble innlagt pga RS virus. - DE BURDE LEGGE INN DE ALLER MINSTE; SELV OM 99,99 klarer seg helt fint.

håper legevakta får seg en real smekk.

Min dypeste medfølelse til mamman og pappan hans.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nyhetene!

Skrevet

Hæ?

Gir ingen mening innlegget ditt.

Skrevet

nyhetene. trodde de fleste så de.

Skrevet

Man skal ikke tro, man skal VITE.

Skrevet

Reagerte på det vakthavende sa selv.. 99.9% går det jo bra med.. det var på en måte slutten av setningen.. Resterende driter de i!??!

Skrevet

ja, og nå vet jeg at dib damene ikke ser nyhetene!

en liten gutt som ble sendt hjem fra lege vakta med RS virus. mente han var forkjølet. fikk flutide og noe annet.... 36 timer etter er han død.... kun 2 mnd gammel!

Skrevet

Ja, og et eller annet med hysteriske tilstander! WHAT! skal man ikke bli redd når ungen ikke får puste?

Jenta til veninna mi var veldig syk. Hun var også ca 2 mnd.

Skrevet

Men var det ikke 36 timer siden de hadde vært på legevakten da? Rart de ikke har kontaktet lege igjen om barnet ble verre?

Skrevet

Tragisk ja:(

Har fått føle det litt på kroppen selv. Lillegutt ble sendt hjem fra sykehuset med RS- virus. Han var 6 mnd, men jeg var livredd!!!

Skrevet

De sa selv at de stolte på legene og prøvene de hadde tatt. legevakta kunne antakelig ikke påvise RS. Sykehuset gjorde det på null nix.

Skrevet

de fikk jo "medisiner".. Og med beskjed om at han hadde forkjølelse.. Som mor så tar man jo det for god fisk ofte.. Ihvertfall der og da.. Og når sås må barn først blir verre går det jo som regel veldig fort.. =(

Skrevet

Mye kan jo endre seg på kort tid når de små er syke. Selv har vi opplevd å bli tatt veldig godt i mot på Porsgrunn legevakt, og blitt sendt videre til sykeshus 2 ganger pga de var usikre/for sikkerhets skyld - men spørs jo selvfølgelig hvem lege som er på vakt da.

Skrevet

Ja, det kommer akkurat på hvilken lege du møter på!!!

kapitlene: Empati og møtet med pasienten er nok glatt hoppet over i studietiden.

Kjempedårlig erfaring med legevakta igjennom jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...