* 5 om dagen * Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 jeg må bare høre med dere, om det er bare jeg som reagerer, siden det er x-en det er snakk om her. Jeg viste at min datter skulle komme, men ikke 100% sikker, da han skulle gi beskjed. Jeg reiste bort i dag,mannen min hadde med seg tlf, men jeg hadde glemt min hjemme.( min x har min manns tlfnr også, og de går "sammen") når jeg kommer hjem ser jeg på tlf,at han har ringt, jeg ringer opp, og får beskjed om at min datter på 12 år sitter på bussen, dro for over 1 time siden, ho har ca 3 timer med buss til oss. Hadde dere tort å sende henne avgårde, uten å vite sikkert at det var noen for å møte henne iden "andre" enden? Jeg fikk beskjed om at hun hadde tlf med seg, og ringte henne opp, men da sa min datter,:du må ringe meg, for jeg har ikke penger på kontantkortet. Jeg reagerte på at han bare kunne sende henne med buss uten å ha snakket med meg, og avtalt i dag. det var for øvrig ikke samme klokkkeslett han sendte ho med i dag, men tidligere, ca 2 timer.... ble langt dette men.....hva synes dere???
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Hadde reagert jeg å, hadde ikke turt det.
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Nja, vet ikke. 12år, da er hun ganske stor da...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 En 12åring burde fikse det. Men faren burde sørget for at hun hadde penger til buss. Har dere lang vei fra busstopp og hjem sånn at hun må hentes? I såfall blir jo situasjonen litt anderledes.
* 5 om dagen * Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2008 joda, er jo stor nok til å ta bussen, gjort det i godt over 1 år, så det er ikke det, men å sende ho uten å vite at vi er her på den andre siden... og uten å kjenne noen, og ikke ha noe på kortet....synes den var drøy jeg men....og han ringer aldri eller sender mld for å høre om hun er kommet til meg....aldri...
solstråle69 Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Jeg må si jeg reagerer mest på at du reiste av gårde uten mobil, hvis det var en viss mulighet for at datteren din skulle komme i dag.
* 5 om dagen * Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2008 er ca 15 min med bil å kjøre, men går en overgangsbuss hit også, så da er det ca 300 meter fra huset....
* 5 om dagen * Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2008 det var en viss mulighet ja, men jeg tenkte ikke på å ta den med, for vi skulle bare ut en liten tur....og i den tiden ringte han, det var jo enda godt over 2 timer til at bussen ho alltid tar, var på vei hit... og mannen min hadde mobil...er jo samme hvem han ringer til da, for å få tak i meg... eller er det ALDRI lov å reise noen plass uten mobil???
solstråle69 Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Selvfølgelig er det lov, men jeg tror jeg hadde ringt eksen opp fra min manns mobil og gitt beskjed, og også fått bekreftet når hun kom.
* 5 om dagen * Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. mars 2008 det var ikke det som var avtalen. han skulle kontakte oss / meg om når hun skulle komme hit.... men men...kunne sikkert gjort det anderledes jeg også.. men jeg glemte den rett og slett, og hadde han villet ha tak i meg, så kunne han ringt mannen min. men jeg orker ikke å ha mere kontakt enn jeg må, han er ikke en x for ingen ting....for å si det sånn...
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #11 Skrevet 16. mars 2008 Om hun hadde kommet frem uten at noen hentet henne. Hadde hun kommet seg til huset da? Og hadde hun kommet seg inn i huset? I så fall syns jeg det ikke er så ille. Om det ikke er tilfelle er det ganske ille ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå