Gå til innhold

Små menn med store hunder... Mindreverdighetskompleks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen til venninnen min er ca 170 cm høy og har en gått til anskaffelse av en diger langåret schäferhund..... Hunden er nesten like stor som han (i alle fall når det stå på to bein...) Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes det virker så ynkelig med den lille mannen og den store hunden - akkurat som som han trenger hunden for å gjøre seg selv mer maskulin... På den andre siden - har en i nabolaget som er svær muskelmann, og som går rundt med to store rotweilere - det ser enda mer tragisk ut.... Hva er det med disse mennene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de liker store hunder?

Det gjør jeg også, og jeg vet ikke helt hvilke komplekser jeg evt skulle hatt..

Skrevet

MAnnen her har lyst på "sånn Paris Hund" (det er jeg som sier det, ikke han)

Han ønsker seg en liten sånn tass, med halsbånd med nagler og barskesen saker... (OMG sier bare jeg)

Men da har iallefall ikke mannen min et mindreverdighetskompleks, om teorien stemmer;)

Skrevet

Det kaller jeg mann det - en som velger hund ut i fra hva han har lyst på - og ikke etter hva som kan styrke imagen! Hold på mannen tillab ™ venter liten ;-)

Skrevet

Hunder? Biler derimot. En mann i Hummer trenger forlenger:)

Skrevet

ehheeee. ekskjerringa mi hadde en sånn der Shit tzu... jeg måtte stappe den inn under frakken min til jeg kom til et sted det ikke fantes folk:-)

Skrevet

Okii... jeg er 163 cm og har en diger, langhåret shafer som veier litt mer enn jeg selv gjør.

Ut fra den opplysningen - hvilket kompleks har jeg?

Skrevet

bare at du er kortvokst:-)

Skrevet

en slik liten smurf med diger hund:-)

Skrevet

Ha, ha - dersom du er en mann på 163 så er du definitivt en liten smurf med stor hund ja....

Skrevet

Bortsett fra at jeg ikke er mann - og ikke er blå, så er jeg en liten smurf med stor hund. Ikke det værste komplekset jeg kan tenke meg å ha.

Skrevet

For ikke så lenge siden så jeg en ekstremt høy mann med en miniatyr yorkshire terrier. Lurer på hva det var med den mannen.

Skrevet

Han bodde i en liten leilighet og fant ut at han ønsket selskap av en hund, men at han ikke trengte en stor schäfer for dette formålet, og at det i tillegg ville være ufornuftig med tanke på den plassen han hadde. I tillegg tenkte han at "jeg er en stor og sterk mann med selvtillit, så hva skal jeg med en diger vakthund for å beskytte meg mot den skumle verden? Alt jeg trenger er en liten turkamerat....."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...