☆Anonymia☆ Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 som noen av dere vet så er M veldig dårlig,forkjølet og feber.. har egentlig gjort alt jeg kan gjøre,hevet senga,hostesaft,stikkpille,mye væske,nesespray...føler meg så hjelpeløs..det er så ekkelt å se på han når han har det sånn og vite at jeg ikke kan lindre ubehaget hans.. heldigvis sover han godt nå..
nannis Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Huff da, vi får håpe det snart går bedre med ham da! Han blir nok bra igjen. Men sånn er det å ha barn i bhg vettu, der blir de syke! Det er to dager han skal dit denne uka ikke sant? Hold ham hjemme da, så han blir frisk og glad gutt igjen!
Alba44 Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Huff, Kine, så leit at han er sjuk og at du har sånne tanker. Sender han masse bli-bra-igjen-tanker fra meg!!
☆Anonymia☆ Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2008 jo egentlig er det 3 dager denne uka som kommer men de har stengt fra onsdagen,åpner igjen tirsdag(påske),men holder han nok hjemme de to dagene... får ikke noe påsketegninger hjem jeg da..=(
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Går så bra atte. Du kommer til å få mange sånne runder i årene fremover ;-)
Krøllefrøken Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 huff, stakkars gutten din! det er forferdelig når de små er syke, man føler seg veldig hjelpesløs som du sier. men du har jo gjort det du kan for han. lillegutten min er også syk om dagen, og det er vondt å se at han er så tett og hoster veldig. men vi får gjøre det vi kan for dem, det går jo over! vil forresten bare si at jeg synes du virker som ei utrolig koselig jente, og en flott og god mamma til Markus
☆Anonymia☆ Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2008 så fint sagt av deg MissKrølle =) det trengte jeg å høre nå,varma mammahjertet mitt =)
☆Anonymia☆ Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2008 huff ja..kan ikke si jeg gleder meg.. lille gutten kommer hjem med skrubbsår,knekt bein osv.. skjønner ikke at mammaene ikke knekker sammen jeg..
Krøllefrøken Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 bare hyggelig! jeg er endel her inne, men sjeldent jeg skriver noe. husker deg godt fra bim, og synes det passet godt å gi deg litt ros nå har sett bildene av gutten din og han er bare helt nydelig, så skjønn gutt god bedring til Markus!
nannis Skrevet 16. mars 2008 #11 Skrevet 16. mars 2008 Kan tegne tegning til deg jeg vettu snuppa mi!!! Så kan jeg sende deg den! Håper det blir bedre snart da. Sover han nå eller???
☆Anonymia☆ Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. mars 2008 hehehhe =) ja nå sover han,han våkner noen ganger fordi han hoster slik,men sovner igjen etter en stund.. han er så flink,er ikke noe slit med han når han er syk engang. snille gullet mitt.. idag satt han å såg på tv med meg i 15 minutter..det har han ALDRI gjort før.
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 16. mars 2008 #13 Skrevet 16. mars 2008 Huff- ikke noe moro!! God bedring til gutten Min lille mann hoster også mye... Noe man kan gi for å dempe hosten? Netsen så han kaster opp til tider
☆Anonymia☆ Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 16. mars 2008 er vel egentlig bare hostesaft man kan gi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå