Gå til innhold

Mannen min er borte, og jeg spiser opp alt jeg kommer over......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spist guttungens joghurter, ispinner jeg fant nederst i fryseren (hvor gamle var de, tro?), bokstavkjeks, en pakke sjokoladekjeks, en gulrot (merkelig, en sunn ting jeg fikk lyst på), repsils og cura-med (var syk for en uke siden).....

Jeg kommer til å få diarè i natt. Og jeg merker at jeg sikkert kommer til å spise to-tre brødskiver til kvelds selv om jeg nå har spist massevis. Gjerne med nugatti eller masse syltetøy på. Slår meg liksom helt løs nå når jeg er alene en kveld og kan fråtse uten at gubben ser meg...

Hva feiler det meg??! Og enda har jeg to mnd igjen til termin. Gud hjelpe oss alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

*smiler*

Høres ikke ut som om dette er noen vane du har så da går det helt sikkert bra tenker jeg :-)

Hender jeg har en slik dag innimellom, men heldigvis veeeeldig sjeldent...

kos deg med brødskivene dine i kveld du ;-)

Skrevet

Hihi.Da er vi to.Men jeg har kommet så langt at nå bare driter jeg i det,kiloene får jeg ta meg av etter fødselen(får jo litt dårlig samvittighet innimellom da men). Spis med god samvittighet du det er kunn nå du kan det;).

Skrevet

*haha* nå lo jeg godt. Jeg går oxo å sjekker kjøleskapet ca annen hver time, bare for å se at det ikke er noe nytt der.... :P

Kjempe slitsomt til tider, og utrolig vanskelig. Har oxo funnet ut at jeg får jo bare ta det som kommer, og være blid å mett :o)

Skrevet

nei huff...jeg har slitt m vekta i lengre tider for jeg dreit i alt m førstemann..spiste å koste meg..endte med at jeg såg ut som huldra..å selv om mya forsvant etter fødselen..så er d noen kg så sitter som spikkret..ikke til å anbefale..

Skrevet

godt å vite det er flere..... jeg lager eggedosis, spiser brødskive med sukker.... om jeg ikke har sjokoladepålegg i nærheten.... og nå har jeg kjøpt påske-egg til sønnen min tre ganger..... har ikke lagt på meg noe særlig selv om magen er blitt veldig gravid(15+1), men jeg er nok faretruende nær......

bra det er kilometervis med gangveier her jeg bor så jeg kan gå av meg litt igjen....

Skrevet

Samboeren min har vært borte 14dager nå og skal være borte 14 dager til. Imens sitter jeg her og trøstespiser ALT som er usunt, men godt! Huff...håper jeg stopper snart ellers eksploderer jeg hehe.

Skrevet

har det akkurat på samme måte som deg! når gubben er borte danser musene på bordet :)

jeg har 3 mnd. igjen til termin, og har faktisk ikke lagt på meg mer enn 7 kg, men jeg må ha noe i kjeften konstant!!! hadde aldri trodd jeg skulle bli så desperat etter alt som kan fordøyes...

godt vi er flere!!

Skrevet

kan jeg få spør..er alle dere som gommler å spiser på alt mulig søtt ,veldig tynne fra før?bare nyskjerrig..har dere ikke lett for å legge på dere i utgangspunktet heller?

Skrevet

Jeg er ikke spesielt tynn, helt normal kroppsfasong. Men matlysten er jo der likevel....i fullt monn. Første sv.skap la jeg ikke noe særlig på meg, fikk litt slapp mage etterpå, men ikke så veldig. Spiste som en hest da også...

HI

Skrevet

jeg er også rimelig normal. ikke overvektig. har aldri slanket meg og alltid spist det jeg har lyst på, så har nok ganske høy forbrenning. men så spiser jeg ikke så innmari mye søtt heller. går mye i appelsin, eple og banan også :) så tror ikke jeg spiser så fryktelig usunnt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...