Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Irriterer meg grønn over at det ikke er oppgitt hva medlemsskap faktisk koster på nettsiden deres! Eller er jeg bare blind!? Noen som kan fortelle meg hva det koster å være medlem der???
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Kan ikke fortelle, men kan fortelle hva jeg tror.. mellom4 og 500 kr mnd, med 12 mnd bindingstid.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 men det må da være noen som faktisk er medlem der og VET hva det koster???
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Prisen jeg oppga er da helt riktig.... Jeg spurte til og med venninnen min som jobber der:)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Ok, sorry! Trodde du bare gjettet fordi det var et til -fra svar... Tusen takk!
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Hun sier det varierer fra studio til studio. Men at det ligger mellom det der... Og at du har 12 mnd bindingstid. Pluss at du må betale en innmeldingsavgift som hun mente var på rundt 800 kroner. (Hun jobber ikke med medlemskapene da, så hun vet ikke helt med bindingstiden, men prisene er riktig hvert fall...)
Sanchin Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Tror jeg betalte 439,- per mnd på Hønefoss ifjor (sluttet der pga flytting), da var det med rabatt for bedriften jeg jobber i og jeg betalte 29,- kr ekstra for å kunne trene på begge sentrene der. Hvis du vil melde deg inn så pass på når de har kampanjedager så slipper du innmeldingsavgift. De har vel Elixia-dager en gang i mnd så burde være sjanse for det ofte :-) Som de sier over her så er prisene ganske så ulike, blant annet hvilken by, evt rabatter osv. Uansett, jeg har vært kjempefornøyd med å trene på Elixia - veldig bra instruktører og de er flinke til å ta inn nye treningstrender.
Mamacita88 Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 520 kr betalte jeg.. jævla møkkasted aldri mer om jeg blir medlem der nå som jeg puh..endelig har kommet meg vekk fra di sleipe juge folka der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå