Gå til innhold

Lurer på en ting....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slutten på p-pillen for tre uker siden, og ventet mens for to dager siden. Har hatt sikkelig mensmurringer, men har ikke fått det enda. Jeg føler at brystene mine klør litt av og til,men dem er ikke superømme som dem var når jeg ventet førstemann på samme stadiet.

Men spørsmålet mitt er ; hvor lenge kan man ha mensmurringer før det kommer mens? (vet det er en del som har det en uke før mens,men mitt tilfelle er nå etter mensdagen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne gangen hadde jeg mens murringer i to uker før tr kom, men jeg hadde vært igjennom en ma, så kan jo ha noe med det å gjøre! Før har jeg ikke kjent noe før en dag før forventet mens.

Du trenger ikke å ha ømme pupper for å være gravid. Kløe er et bra tegn. Det var det for meg i hvertfall.Har du andre symtomer?

Ta en test, for å være helt sikker!Håper du får en postiv test:)

Skrevet

Hm..jeg vil ikke glede meg fortidlig,hehe. Og "tør" ikke ta test,redd for at den skal vise negativt. Jeg føler meg oppblåst og det stikker av og til i livmoren. Men jeg mener å huske at tegnene var HELT tydelige med første mann,var liksom ikke i tvil. Jeg venter litt til ;)

Er du gravid eller en prøver?Jeg er også førdt i 84 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...