Gå til innhold

Noen som har handlet på Strawberrynet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til å betale varene jeg har bestilt på StrawberryNet. Men kom til å tenke på om det kommer toll og moms på varene? Hvor mye? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det kommer toll. Jeg betalte ca 250 kr i toll for varer til ca 500 kr. Men det som er genialt er at du bare scanner inn regningen på tollen, skriver kontonummeret ditt og mailer det til strawberrynet , så får du pengene tilbake ;)

Skrevet

hei har handlet mye der men under 200kr er moms og tollfritt. av og til har jeg handlet for 350kr og da har det blit ca 150 kr å betale i tillegg

Skrevet

scanner inn på tollen? men kan man gjøre det i post i butikk da? får det i posten (post i butikk), g da blir man jo bare bedt om å vetale der. tror ikke de har noe scann-system??

Skrevet

hun mener vel rekningen på tollen som blir scannet. om du har scanner hjemme.

Skrevet

Du må betale først, men scanner deretter inn kvitteringen som du da oversender til strawberrynet :) Så du må jo betale, men pengene kommer inn på konto de :) Er visst ikke alle som vet om dette....men det står visst inne på sidene deres et sted. Jeg fikk bare vite det gjennom en venninne-og det funket det! He he :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...